KEY RESPONSIBILITIES:
1. Sales Strategy Development:
Develop and execute detailed sales strategies for the SMB market in the networking, camera, and CCTV product sectors, aligned with the company's overall business objectives.
Define sales targets and formulate plans to achieve those targets.
2. SMB Customer Management:
Establish and maintain relationships with existing SMB enterprise clients, continuously updating their needs and ensuring they receive the best possible service.
Continuously explore and seek new customers in the SMB market and establish new relationships.
3. Consultation and Quoting:
Provide advice on TP-Link products and solutions, delivering tailored solutions to the specific needs of SMB customers.
Prepare quotations and participate in contract negotiations to ensure customer satisfaction and secure agreements.
4. Sales Team Management:
Lead and motivate the sales team to achieve sales targets at both individual and team levels.
Provide guidance and training to team members to enhance their sales skills and product knowledge.
5. Market and Competitive Research:
Stay informed about market trends and SMB market needs.
Monitor competitors' activities and propose competitive strategies.
6. Reporting and Performance Evaluation:
Track and report sales performance metrics, evaluate results and suggest improvements when necessary.
Other tasks as assigned by the BOD.
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree or equivalent in Business, Marketing, or related fields.
- 4 years+ experience in related channels is required
- Having B2B vertical sales customer and experience is preferred
- Proven sales experience, preferably in the networking, camera, or CCTV product industry.
- Excellent communication skills for effective collaboration with cross-functional teams.
- Creative thinking and ability to develop innovative marketing strategies.
BENEFITS:
- Salary range: 25M-35M
- Quarterly and yearly bonuses
- Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.
- Bao Viet health insurance package and full social insurance
- Free in-house entertainment facilities and snack, coffee, tea
- Join in various team building, team dinner, birthday, and Xmas events.
- Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women's day.
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN DES GLOBAL
Tầm nhìn của Chuyên gia lọc nước DES
“Đến năm 2030 Trở thành chuỗi cửa hàng bán lẻ sản phẩm và dịch vụ ở ngành lọc nước có thương hiệu và có thị phần lớn nhất trong ngành trên thị trường Việt Nam”
Sứ mệnh
- Xây dựng cộng đồng đại xứ lan tỏa nước tốt với sứ mệnh thay đổi thói quen sử dụng nước sạch, nước tốt, nâng cao nhận thức và hiểu biết đối với mọi gia đình Việt – qua đó chung tay bảo vệ sức khỏe cho cộng đồng và trở thành tấm gương sáng cho các Startup noi theo
- Xây dựng môi trường làm việc top đầu các doanh nghiệp tại việt nam cho nhân sự
Giá trị cốt lõi - Yêu thương: Tình yêu thương chính là sự đồng cảm, thấu hiểu, chia sẻ, gắn bó, hòa hợp…giữa con người với nhau. Lòng yêu thương được biểu hiện qua nhiều hình thức, thái độ đa dạng. Người ta có thể biểu lộ tình thương của mình bằng cách: Chia sẻ, quan tâm, giúp đỡ, yêu mến, trân trọng.
- Cho là Nhận: Sẵn sàng cho đi trước khi mong muốn nhận lại. Sự Cho đi vô điều kiện tạo ra một thế giới tốt đẹp hơn và tạo ra các cơ hội quan trọng và các mối quan hệ lâu dài
- Thái độ tích cực: Chúng ta tìm thấy điều tốt đẹp trong mọi thứ xảy ra trong cuộc sống và điều đó thúc đẩy chúng ta tiến về phía trước. Tìm kiếm những điều tốt đẹp ở mỗi người cho phép chúng ta thu hút những con người tuyệt vời, những cơ hội và sự thịnh vượng.