Mô tả công việc
- Assist in receiving inquiries and clarifying customer requests, supporting discussions about development techniques, and incorporating customer feedback.
- Support in providing advice on product structure, features, and materials under guidance from the team.
- Help in sourcing fabrics and materials, gathering information for quotations, and maintaining communication with suppliers.
- Collaborate with the technical and sourcing teams to collect information about fabric pricing, material norms, and CM (cut & make) costs, and assist in preparing costing tables.
- Assist in tracking the development and quality approval of raw materials, consulting with the technical leader when challenges arise.
- Assist in synchronizing materials for sample production and follow up on the sample development process, ensuring customer feedback is incorporated.
- Work closely with the Customer Service team to finalize and approve samples for production.
- Assist in preparing order checklists and coordinating approvals.
- Monitor sample development timelines, help set delivery schedules and assist in preparing sample sewing materials.
- Perform other tasks assigned by the supervisor
Yêu cầu công việc
- Graduated from University/College in Garment Field.
- Proficiency in English, both written and spoken
- Eager to learn and contribute in a team environment
- Basic knowledge of fabrics and materials is a plus but not required.
Quyền lợi được hưởng
- Access to training programs designed for full-time employees.
- Participate in company-sponsored vacation trips and team-building activities.
- Monthly internship allowance of 5 million VND, plus holiday, Tet, and special occasion bonuses as per company policy.
- Complimentary lunch and free parking at the office.
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN EUROVIEW
Giới Thiệu Chung Về Công Ty Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Euroview
- Nhà máy : Khu công nghiệp Tân Quang, Văn Lâm, Hưng Yên. Hà Nội.
- Trụ sở : Số 150 Cổ Bi, Gia Lâm, Hà Nội - Showroom : Số 12 Nguyễn Mậu Tài, Trâu Quỳ, Gia Lâm, Hà Nội
SỨ MỆNH “Với sứ mệnh tạo ra các sản phẩm nhôm cao cấp, chất lượng tốt, thẩm mỹ đẹp thay thế gỗ tự nhiên sử dụng rộng dãi trong lĩnh vực xây dựng góp phần bảo vệ rừng”.
TẦM NHÌN: Đến năm 2030 “Là một trong những thương hiệu nhôm có giá trị thương hiệu, có thị phần phủ rộng nhất thị trường việt nam và hướng đến xuất khẩu ra thị trường thế giới”.
VĂN HÓA DOANH NGHIỆP Công ty phát triển với những giá trị văn hóa cốt lõi như sau:
- Uy tín: Luôn đặt chữ tín lên hàng đầu trong mọi quan hệ với các đối tác
- Phục vụ: Luôn phục vụ khách hàng trên mức mong đợi, luôn coi khách hàng là người trả lương cho chúng ta.
- Kế hoạch: Luôn làm việc có kế hoạch, không có kế hoạch thì không làm.
- Chất lượng: Tất cả hệ thống sản xuất phải kiểm tra chất lượng sản phẩm qua công đoạn sản xuất của mình.
- Thái độ với công việc:
- Luôn làm hết việc chứ không làm hết giờ
- Luôn chủ động trong công việc
- Luôn sẵn sàng giúp đỡ đồng nghiệp
- Luôn yêu công việc của mình đang làm
- Trách nhiệm với công việc:
- Luôn làm việc với tinh thần chịu trách nhiệm 100%
- Luôn suy nghĩ tích cực và tìm giải pháp để đạt mục tiêu đề ra