Mô tả công việc
Assist the sales team with day-to-day administrative tasks.
Prepare and manage sales documents, contracts, and reports.
Maintain accurate and up-to-date customer records and sales databases.
Schedule and coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the sales team.
2. Sales Coordination:
Coordinate and follow up on sales leads and customer inquiries.
Support the sales team in preparing proposals, presentations, and quotations.
Assist in the preparation and distribution of sales materials and marketing collateral.
3. Customer Relationship Management:
Provide excellent customer service by addressing client queries and concerns promptly.
Maintain positive relationships with clients and ensure high levels of customer satisfaction.
Coordinate with other departments to ensure seamless customer experience.
4. Order Processing:
Process sales orders and ensure accurate and timely entry into the system.
Coordinate with the logistics and warehouse teams to ensure timely delivery of products.
Handle invoicing, billing, and payment processing.
Quyền lợi được hưởng
- Annual leave / year / Nghỉ phép năm
- Birthday leave / Nghỉ ngày sinh nhật
- Public holidays allowance / Thưởng lễ
- Service charges / Phí phục vụ
- 13th month salary / Lương tháng 13
- Annual health check / Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Accident insurance / Bảo hiểm tai nạn
và các phúc lợi khác.
Yêu cầu công việc
Proven experience in a sales support or administrative role.
Strong organizational and time management skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Attention to detail and a high level of accuracy.
Ability to work independently and as part of a team
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Phone: 0258 3 989 495
0911.899.258
Zalo OA: Tuyển dụng The Anam Cam Ranh
Address: The Anam, Long Beach, Northern Peninsula Cam Ranh, Cam Hai Đong ward, Cam Lam town, Khanh Hoa province.
Công ty cổ phần Tập đoàn MIT Việt Nam Đăng ký doanh nghiệp số 0109324651 do Sở KHDT Hà Nội cấp ngày 27/08/2020 Vốn điều lệ: 1.268 tỷ Ngành nghề kinh doanh chính: Khai thác & chế biến sâu các loại khoáng sản phi kim, phát triển khu công nghiệp. Mô hình: Có vai trò là cơ quan chủ quản (nắm giữ phần vốn của tập đoàn), là đầu mối quản lý phần vốn góp của Tập đoàn với các công ty thành viên; quản trị, điều hành các công ty thành viên, góp vốn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.