Mô tả công việc
1. Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
2. Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
3. Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
4. Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
5. Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
6. Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
7. Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
8. Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
9. Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
10. Creating a focus on attracting new business.
11. Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
12. Updating and owning the sales strategy & sales plan with the Director of Sales and Marketing.
13. Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
14. Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
15. Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
16. Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
17. Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
18. Oversee and ensure the updating of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
19. Responsible for the training of sales managers and staff.
20. Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
21. Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
22. Monitors all day-to-day activities of direct reports.
23. Other tasks assigned by DOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly and dynamic working environment.
- Service charge benefit during 02 months of probation.
- Full social insurance after 02 months of probation.
- 13th salary and other benefits.
- Working the international hospitality group.
Yêu cầu công việc
- At least 01 year of experience of the same position in international hotel/resort.
- Strong in Mice and Banquet is an advantage.
- Motivated to develop oneself.
- And committed to long-term work.
Yêu cầu hồ sơ
Sâm Lai Châu (Panax vietnamensis var, fuscidiscus K.Komatsu, S.Zhu & S.Q.Cai) là loại dược liệu quý được phát hiện năm 2013 tại Lai Châu. Cây chỉ sinh trưởng dưới tán rừng già, nơi có khi hậu khắc nghiệt tại độ cao từ 1500m. Loài cây này có nguồn gen đặc biệt đối với Việt Nam và Thế giới và có nhiều thành phần dược liệu quý hiếm, tất cả các bộ phận của cây đều có thể dùng làm thuốc.
Hàm lượng saponin toàn phần trong các mẫu Sâm Lai Châu lên tới 21.34%. Đặc biệt, củ Sâm Lai Châu có thành phần saponin phong phú với 52 loại hoạt chất quý hiếm trong đó có đến 26 saponin thường gặp tại các loài sâm khác trên thế giới. Ngoài ra hoạt chất Majonoside R2 – MR2 có trong sâm Việt Nam cũng được phát hiện trong thành phần của Sâm Lai Châu. Đây là hoạt chất không phải loại sâm nào cũng có, đem lại giá trị dược liệu và tính ứng dụng cao cho các sản phẩm được chiết xuất từ sâm Lai Châu.
Hiện với sự đầu tư và chăm sóc từ Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Pusilung những cây sâm Lai Châu đang ngày ngày được bảo tồn và phát triển, để Sâm Lai Châu không chỉ là báu vật ẩn mình mà còn vươn tầm ra quốc tế.