Chi tiết công việc
- Market researching (Market, Competitors, Customers) is conducted to advise the leadership in making decisions regarding the selection of target markets and entry methods
- Searching for agents, establishing distribution channels for products/services in the target market, and supporting partners in promotion and sales
- Collaborating with relevant partners to enhance the value of products/services, build the brand, or expand the market
- Researching and promoting the product development process in a localized direction, ensuring compliance with local government policies and regulations
- Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Marketing, or Finance
- Business English proficiency, advanced MS Offices,...
- Strong sales, negotiation, persuasion, communication, and presentation skills; excellent project management skills, problem-solving, culturally sensitive and effective teamwork
- Proactive, self-motivated, confident; creative talents, critical and logical thinking; effective time management; detail-oriented and well-organized
- Candidates with experience in B2B sales/business development are highly preferred. Having studied or worked abroad, particularly in English-speaking countries, is considered a plus
- Competitive salary negotiable according to capacity, total income is upto $2000
- Evaluation of salary increase 2 times/year, many opportunities to increase salary by 50-70%/year, attractive income package, year-end bonus based on individual work performance, initiative bonus
- Having the opportunity to become a manager/expert after 6 months - empowered, promoted without waiting for age
- "Hổ Tướng" Training Program: a talent management training program, a launching pad to become an elite warrior
- “Gấu vàng” Award: the place to honour the best talents
- Comprehensive health care package at Medlatec, joining hobby clubs, teambuilding programs, periodic travel
- MISA is the best IT enterprise in Asia - the Oceania region, pioneering in exporting SaaS solutions
- TOP of IT enterprises with continuous growth in staff size of 20%/year, revenue growth of 15%/year
- Including 3000 talents with the same desire to bring Make In Vietnam technology products to the world
- Building trust with 350,000 customers which are state agencies, businesses, business households and 3.5 million individual customers in Vietnam and 22 countries
- Gaining more than 100 domestic and international IT industry awards
- Connecting talents: focus on developing people who share the same ideals, and goals, share values and receive success.
- Breakthrough thinking: an environment that respects differences and promotes creativity, MISA-er is free to develop progressive ideas, improve productivity
- Hitech/Work smarter: optimize work performance by applying technology, and automated software (AMIS, Jira, Power BI, AI Marketing, ...)
- Being Happy at Work: MISA creates an environment for you to always smile and feel happy with the values received
Sâm Lai Châu (Panax vietnamensis var, fuscidiscus K.Komatsu, S.Zhu & S.Q.Cai) là loại dược liệu quý được phát hiện năm 2013 tại Lai Châu. Cây chỉ sinh trưởng dưới tán rừng già, nơi có khi hậu khắc nghiệt tại độ cao từ 1500m. Loài cây này có nguồn gen đặc biệt đối với Việt Nam và Thế giới và có nhiều thành phần dược liệu quý hiếm, tất cả các bộ phận của cây đều có thể dùng làm thuốc.
Hàm lượng saponin toàn phần trong các mẫu Sâm Lai Châu lên tới 21.34%. Đặc biệt, củ Sâm Lai Châu có thành phần saponin phong phú với 52 loại hoạt chất quý hiếm trong đó có đến 26 saponin thường gặp tại các loài sâm khác trên thế giới. Ngoài ra hoạt chất Majonoside R2 – MR2 có trong sâm Việt Nam cũng được phát hiện trong thành phần của Sâm Lai Châu. Đây là hoạt chất không phải loại sâm nào cũng có, đem lại giá trị dược liệu và tính ứng dụng cao cho các sản phẩm được chiết xuất từ sâm Lai Châu.
Hiện với sự đầu tư và chăm sóc từ Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Pusilung những cây sâm Lai Châu đang ngày ngày được bảo tồn và phát triển, để Sâm Lai Châu không chỉ là báu vật ẩn mình mà còn vươn tầm ra quốc tế.