Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD

Cập nhật 15/02/2024 18:30
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD
Destination Marketing Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Priorities

  • Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.

  • Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.

  • Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.

  • Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.

  • Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.

  • Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.

  • Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events

2. Other Tasks

  • Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.

  • Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.

Yêu Cầu Công Việc

1. Competency

  • Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

  • Proactive, determined, rigorous, methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team 

  • Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage  

  • Open to Expats and foreigners 

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

2. Education

  • University: Bachelors or Masters degree in a related field

3. Experiences

  • 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation. 

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2 tòa nhà N09-B1, KDT Dịch Vọng, đường Thành Thái, P. Dịch Vọng, Q. Cầu giấy, Hà Nội

TWorld Group định hướng phát triển thành tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối các chăm sóc sức khỏe cho người Việt. Chúng tôi không ngừng đổi mới, sáng tạo để đem đến những sản phẩm, dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2022

Mission

  • TẦM NHÌN: Chúng tôi mong muốn đem đến cho thị trường những sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế và những trải nghiệm về dịch vụ chăm sóc khách hàng tận tâm.TWorld Group định hướng phát triển thành tập đoàn hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối các chăm sóc sức khỏe cho người Việt. Chúng tôi không ngừng đổi mới, sáng tạo để đem đến những sản phẩm, dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

  •  SỨ MỆNH: Đồng hành cùng phụ nữ Việt nâng tầm chất lượng cuộc sống.

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN TWORLD

Click để đánh giá