'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Tcell là đơn vị nhập khẩu, phân phối độc quyền các nhãn hàng dược mỹ phẩm hàng đầu Châu Âu, Mỹ, Hàn Quốc; đã được kiểm nghiệm da liễu về khả năng điều trị sắc tố và chống lão hóa, phù hợp với nhu cầu riêng, theo từng tình trạng và loại da. Các dòng sản phẩm mà chúng tôi phân phối không chỉ được lựa chọn cẩn thận về thành phần tiên tiến, hiệu quả vượt trội; mà còn sở hữu đội ngũ R&D dành nhiều năm miệt mài nghiên cứu, sáng chế và phát triển các sản phẩm trước khi đưa đến tay người tiêu dùng.
Tcell đã và đang duy trì mối quan hệ bền vững với các nhãn hàng - những người giúp chúng tôi đón đầu các xu hướng làm đẹp, cập nhật các thông tin, kiến thức cần thiết trong ngành dược mỹ phẩm; đồng thời cung cấp những sản phẩm mới và chất lượng đến thị trường trong nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
Chúng tôi đã phát triển và duy trì mối quan hệ hợp tác có ý nghĩa với các nhà cung cấp sản phẩm, những người luôn giúp chúng tôi đón đầu các xu hướng thay đổi, giới thiệu cho chúng tôi các sản phẩm mới và cải tiến cũng như cung cấp chương trình đào tạo cập nhật cho tất cả nhân viên của chúng tôi.