I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Hơn 10 năm không ngừng phát triển, khẳng định vị thế, đến nay CÔNG TY CỔ PHẦN TENON VIỆT NAM đã được biết đến là một trong số các thương hiệu khoá thông minh hàng đầu thế giới, chuyên cung cấp các sản phẩm và dịch vụ khoá thông minh. Hơn thế nữa, TENON còn được biết là một công ty phát triển công nghệ chuyên nghiệp tích hợp nghiên cứu khoa học, thiết kế, sản xuất và tiếp thị trong lĩnh vực nhà thông minh.
TENON luôn cố gắng xây dựng và đầu tư các trung tâm nghiên cứu, các phòng thí nghiệm hạng nhất phục vụ cho mục đích nghiên cứu, kiểm soát và đảm bảo chất lượng khóa đạt tiêu chuẩn cao. Không ngừng đầu tư các xưởng sản xuất khóa thông minh hiện đại như xưởng không bụi cùng với 4 dây chuyền sản xuất SMT. Luôn nỗ lực nghiên cứu nhiều loại cửa trong nhiều hoàn cảnh sử dụng để đáp ứng đa dạng nhu cầu của người dùng. Chính vì thế, các sản phẩm khoá thông minh TENON đáp ứng mọi nhu cầu lắp đặt và sử dụng trong các dự án bất động sản, nhà ở, văn phòng thương mại, v.v.