CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL

Cập nhật 12/11/2024 15:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL
Deputy Manager Sales Marketing (Chinese required)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

RESPONSIBIITY:


1. Client Service:

  • To review renewal list for timely reminders to clients
  • To offer renewal quotations and new quotations for new clients
  • To request Business Processing Division to issue policy, endorsement, issue Chinese policies and send to clients.
  • To look for new clients, approaching clients, selling insurance and taking care of clients
  • Create, structure and manage paper, email files and other documentations in accordance with agreed processes and procedures of Marketing Divisions
  • Co-ordinate efforts of all Departments/ Divisions and work as intermediary on behalf of the Line Management(s)
  • To conduct non-life insurance seminars/trainings for both current and potential clients (explain the cover of insurance policy and claim procedure)
  • To organize risk management seminars/trainings for existing clients
  • To execute risk survey at client’s site as basis for offering quotation and continue following up the recommendations of risk survey, if any
  • To check insurance claims to solidify trust and safeguard reputation.


2. Outstanding/Unclear Premium:

  • To update the status of outstanding premium and follow up the overdue premium to ensure collecting premium fully and timely

3. Business Administration:

  • To report any unusual problems to Line Management(s)
  • To Interview potential/prospective clients to get data about their financial resources and discuss existing coverage for business estimation
  • Monthly and quarterly Gross Written Premium analysis report, expenses analysis report, Data checking
  • Assist Line Management(s) in finishing Projection template report, estimated performance report and other reports assigned by Line Management(s)

4. With concerned departments:

·       To cooperate with Claims Divisions:

-       To settle the claim smoothly for customers in compliance with the company’s procedure

-       To follow up any pending claim cases

-       To organize risk/claim management seminars/trainings, risk survey at client’s site

·       To coordinate with Underwriting Division:

-       To work closely with Underwriting Division for quotation and coverage providing

-       To cooperate with Loss Control Engineer to make risk survey at client’s site.

  • To coordinate with Business Processing Division for operation matters
  • To coordinate with other divisions for all related jobs or in closed coordination with other divisions for special events organized by Company.

5. Others:

  • To update the market trends directly influenced on the company’s business activities.
  • To report any unusual problems to Line Management(s) if any.
  • To integrate division’s data, update the budget.
  • Reviewing and following Reinsurance accounts, which are offered by the other insurance companies and then refer them to Underwriting Division/Reinsurance Division to approve/check the capacity.  
  • Translate related documents if any.
  • Other tasks as assigned by Line Management(s)


REQUIREMENTS:

QUALIFICATIONS:

o University Graduation.

o Chinese and English fluency

SKILLS/KNOWLEDGE:

o Management skills

o Strong marketing sense.

o Be able to clearly understand working procedure and flow chart.

o Well know all insurance products and be able to explain to clients their coverage.

o Be highly aware of the requirement to be professional to provide high quality service to clients.

o Market research analysis  and quantitative skills

o Ability to work independently with less supervision


EXPERIENCE:

  • At least 3 years working experience in insurance sales/marketing.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty CP Thương mại và Dịch vụ EMall (EMALL) tự hào là đơn vị nhượng quyền và phân phối độc quyền thương hiệu Pierre Cardin cho bốn thị trường lớn tại khu vực Đông Nam Á gồm: Việt Nam, Lào, Campuchia và Myanmar . EMALL phát triển mạnh các ngành hàng về giày dép nam nữ, mỹ phẩm và thời trang trẻ em. Với sứ mệnh mang thương hiệu thời trang quốc tế đến gần với quý khách hàng Việt Nam yêu thích thời trang tao nhã, thanh lịch và sang trọng. Chúng tôi cam kết đem lại các sản phẩm chính hãng chất lượng với những dịch vụ khách hàng tốt nhất để phục vụ quý khách.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 03/10/2013

Mission

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL phát triển mạnh các ngành hàng về giày dép nam nữ, mỹ phẩm và thời trang trẻ em. Với sứ mệnh mang thương hiệu thời trang quốc tế đến gần với quý khách hàng Việt Nam yêu thích thời trang tao nhã, thanh lịch và sang trọng. Chúng tôi cam kết đem lại các sản phẩm chính hãng chất lượng với những dịch vụ khách hàng tốt nhất để phục vụ quý khách.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ EMALL

Click để đánh giá