Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ

Cập nhật 16/12/2024 14:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ
PMO Seller Service Planning - Operations, Shopee
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 16/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About The Team

The Seller Operation Solutions (SOS) team focuses on various topics, with one goal in mind: To make the selling journey of sellers on Shopee to be as smooth and as positive as possible. To achieve this, the Seller Services team engages in providing and assisting sellers in using current Shopee operation services. These services help to optimize and improve seller fulfillment rate and operation issues, coordinate with the internal Shopee team to enhance special support for sellers, or even provide solutions that many sellers are struggling to meet. All for the sake of ensuring customer satisfaction of both sellers and buyers on Shopee be the ultimate shopping experience!

Job Description

  • Collaborate closely with cross-functional teams (Ops KAMs, Commercial Team, Seller Communication) to understand seller’s operational challenges and develop performance improvement projects for sellers.
  • Development of various operation-related services and supports that meet sellers' needs.
  • Enhancement of current products and features offered by Shopee for sellers;
  • Manage overall plan and daily performance of projects to meet KPIs.
  • Work on project management tasks including
  • Collect, review analyze data to identify gaps and opportunities;
  • Develop project plans, schedules, and dependencies;
  • Coordinate implementation, and drive actions across different teams;
  • Track project results and outline initiatives to allocate resources effectively;
  • Present the project outcomes;
  • Coordinate with other teams to assist in delivering project results.
  • Assisting team leader in other tasks assigned.

Requirements

  • Bachelor's degree in a relevant field (e.g., Business Administration, Project Management).
  • Preferred at least 2 years of work experience in project management, process improvement, or business development.
  • Experience in the e-commerce industry is a plus.
  • Good execution skills.
  • Outcome-oriented, plan clear and systematic approaches, processes, and timelines, resourceful in getting the job done.
  • Strong numerical and data analysis background for sizing impact/ problem for sizing impact/ problem.
  • Familiar with dashboard design, data analysis, and visualization tools (Excel, Google Sheets, Power BI, etc.).
  • Able to produce periodic reports with highlighted insights.
  • Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ
CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Khu phố Hòa Lân 1, Phường Thuận Giao, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Toàn Mỹ chuyên sản xuất kinh doanh các mặt hàng như: Hệ thống Pin năng lượng mặt trời, bồn nước inox Toàn Mỹ, bồn nhựa, bồn septic tự hoại, máy nước nóng năng lượng mặt trời Toàn Mỹ, chậu rửa chén inox, máy lọc nước Toàn Mỹ, bếp hồng ngoại Toàn Mỹ, máy hút mùi, ống inox. Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm, Toàn Mỹ luôn mang đến những sản phẩm toàn mỹ về mọi phương diện như cái tên của thương hiệu mình. Môi trường làm việc tại Toàn Mỹ vô cùng thân thiện

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ

CÔNG TY CỔ PHẦN TỔNG CÔNG TY TOÀN MỸ

Click để đánh giá