Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Southern Airport Transportation Joint Stock Company (SATSCO) – tên tiếng việt là Công ty Cổ phần Vận tải Hàng không Miền Nam được thành lập từ những năm 1975. Trải qua hơn 40 năm hình thành và phát triển, SATSCO đã trở thành đơn vị kinh doanh phát triển đầu tư Cảng hàng không lớn nhất Việt Nam, trong đó vận chuyển hành khách và hàng hóa nắm yếu tố chủ lực, đồng thời đẩy mạnh phát triển các lĩnh vực sản xuất kinh doanh khác để bổ trợ cho nhau, tạo ra giá trị cộng hưởng và nâng cao năng lực cạnh tranh, bao gồm: Kinh doanh xe Ô tô Mitsubishi; Dịch vụ bảo trì/sửa chữa xe ô tô; Dịch vụ hàng không; Dịch vụ Logistics.