Việc làm HMP

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Vật tư Y tế Hà Nội
Field Sales Assistant Manager
HMP
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1245 Giải Phóng, Thịnh Liệt, Hoàng Mai

Công ty Cổ phần Vật tư Y tế Hà Nội (HMP) là đơn vị chuyên cung cấp các sản phẩm cho các đối tác tại các trung tâm kinh doanh dược, thiết bị y tế cũng như cung cấp trực tiếp cho các cơ sở y tế, bệnh viện trên cả nước.

Chúng tôi luôn nỗ lực xây dựng các mối quan hệ hợp tác nghiêm túc và lâu dài với các nhà sản xuất, nhà đầu tư cũng như các Khách hàng dựa trên nguyên tắc đảm bảo quyền lợi cho cả hai bên. Chúng tôi tin tưởng rằng sự phát triển của đối tác cũng chính là sự phát triển của chúng tôi và xa hơn - đó là thành công trong việc cung cấp cho xã hội những sản phẩm y tế có chất lượng cao để việc chữa trị và chăm sóc sức khoẻ cộng đồng ngày càng hiệu quả.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2003
  • Xuất thân từ một công ty chuyên nhập khẩu và phân phối, làm việc với các đối tác về lĩnh vực chăm sóc sức khỏe gia đình, y tế bệnh viện, phòng khám, bề dày gần 20 năm kinh nghiệm và uy tín đã tạo được trong những năm vừa qua, chúng tôi luôn đem lại cho khách hàng sự hài lòng và thỏa mãn với tất cả các sản phẩm của mình.
  • Bên cạnh đó là đội ngũ nhân viên nhiệt tình chu đáo và đầy kinh nghiệm của chúng tôi luôn đưa được ra cho khách hàng những thông tin có giá trị và giúp khách hàng lựa chọn được những sản phẩm phù hợp nhất.

Mission

Với phương châm: "Sản phẩm tốt - Giá thành tốt – Hậu mãi tốt", Chúng tôi cam kết mang đến những sản phẩm tốt nhất, giá thành hợp lý và chất lượng phục vụ tốt nhất để quý khách hàng thoải mái, tự tin trang bị cho phòng khám của mình những sản phẩm thiết bị y tế phục vụ cho dịch vụ thăm khám bệnh nhân và khả năng thu hồi vốn đầu tư tối ưu. Chỉ cần chia sẻ những dự định và kế hoạch đầu tư của các bạn, chúng tôi sẽ ngay lập tức tư vấn cho các bạn những sản phẩm y tế phù hợp nhất mà không phải bất cứ đơn vị cung cấp vật tư y tế nào cũng có thể làm được. Mang đến tay người trung gian lợi nhuận tốt và người dùng cuối các sản phẩm chất lượng xứng đáng với số tiền bỏ ra là mục tiêu và giá trị cốt lõi để đưa công ty chúng tôi hoạt động hiệu quả và lớn mạnh.

Những nghề phổ biến tại HMP

Bạn làm việc tại HMP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HMP

HMP

Click để đánh giá