Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
![Công Ty Cổ Phần Vcomsat Công Ty Cổ Phần Vcomsat](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-2-1696007671.png)
Customer Support - Laboratory Service for Clinic & Hospital / Nhân viên Hỗ trợ khách hàng - Dịch vụ xét nghiệm cho Phòng khám Bệnh viện
Vcomsat
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương:
12 - 20 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/08/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer - Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.
1. Communication:
- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner
2. Customer Support:
- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures
- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention
- Perform additional assigned tasks as needed
3. Documentation/Reporting:
- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction
- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers
- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & MarketYêu Cầu Công Việc
- Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage
- Attention to detail
- Communication skills
- Problem-Solving
- Good Time Management
- Customer Service Orientation
- Teamwork and Collaboration
- Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)
- Ability to work under pressure
- Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer - Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.
1. Communication:
- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner
2. Customer Support:
- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures
- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention
- Perform additional assigned tasks as needed
3. Documentation/Reporting:
- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction
- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers
- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & MarketYêu Cầu Công Việc
- Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage
- Attention to detail
- Communication skills
- Problem-Solving
- Good Time Management
- Customer Service Orientation
- Teamwork and Collaboration
- Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)
- Ability to work under pressure
- Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
![Công Ty Cổ Phần Vcomsat Công Ty Cổ Phần Vcomsat](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-2-1696007671.png)
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5 số 136 Hoàng Quốc Việt, Nghĩa Đô, Cầu Giấy
VCOMSAT là một trong những đơn vị hàng đầu làm chủ công nghệ cả phần cứng và phần mềm trong lĩnh vực sản xuất thiết bị giám sát hành trình (hay còn gọi là hộp đen hay thiết bị định vị ). Sản xuất ra sản phẩm đáp ứng đầy đủ các yêu cầu kỹ thuật của Bộ Giao Thông Vận Tải.
Năm 2008, Công ty Cổ phần VCOMSAT đã triển khai công tác nghiên cứu sản xuất thiết bị giám sát hành trình.
Năm 2011, VCOMSAT được cấp chứng chỉ ISO trong lĩnh vực sản xuất và quản lý sản phẩm công nghệ cao.
Là doanh nghiệp duy nhất ở Miền Bắc Việt Nam được Bộ giao thông mời tham gia vào ban soạn thảo “Quy chuẩn kỹ thuật Quốc gia về thiết bị giám sát hành trình của ô tô”.
Bạn làm việc tại Vcomsat? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Vcomsat](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-2-1696007671.png)
Vcomsat
Click để đánh giá