Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Compensation & Benefits:
In charge the C&B of all staff including but not limited to Payroll & other allowances, compulsory Insurances, PIT, employee attendance record and leaves … consistent with the company policies and Vietnam laws.
Policies & procedures:
Update and review existing HR policies and procedures to ensure it aligned with the company’s culture, strategy, objectives, standards, and comply with the laws.
Recruitment:
To liaise with department heads and plan for the manpower requirements of the company.
To propose the recruitment solutions.
Review job advertisements prior to posting, screen CVs, conduct telephone screenings, coordinate interviewer, participate in interviewing candidates to fill vacant positions.
Employment process:
Manage procedures & paperwork relating to offer letters, employment contracts & other required documents for employees.
Update & maintain employee data.
Training:
To prepare the yearly general training plan & budget.
To organize the training courses using internal (SP Setia/HQ) and external resources in accordance with business needs.
Company events:
Plan and organize company meetings and events (such as Team building, Annual dinner, Staff birthday…)
Other assignments:
Assist and perform any other duties as assigned from time to time.
Yêu Cầu Công Việc
Minimum Qualifications:
University degree in Administration - Human Resources, Human Resources Management, Law, or related fields.
At least 7 years of experience in HR field.
Behavioral Skills:
Good at English
Good communication skills.
In-depth knowledge of labor law, insurance law, personal income tax law and HR best practices.
Negotiation, and presentation skills.
Interpersonal skill
Detail-oriented, honest and proactive.
Time management skills.
Be able to work under highly pressure.
Team work.
Technical Skills:
Competent computer skills including MS office, Good in use the software: HTKK, VNPT-Insurances.
Internet skills including use of E-mails, MS team.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 30 - 35
- Thời gian làm việc: 8:15-17:15, Thứ 2-Thứ 6
- Phúc lợi:
Xe đưa rước.
Cơm trưa.
Bảo hiểm 24h. - Ngày nghỉ: Theo quy định của Pháp luật.
- Lương: Cạnh tranh
Hệ thống Viện Thẩm Mỹ Quốc Tế Mega Korea là thương hiệu cung cấp các dịch vụ làm đẹp uy tín và chất lượng hàng đầu tại Việt Nam. Được thành lập với sứ mệnh chăm sóc sắc đẹp cho tất cả mọi người đặc biệt là các chị em phái nữ
Nhằm đáp ứng nhu cầu làm đẹp ngày càng cao của tất cả chị em, Viện Thẩm Mỹ Mega Korea không ngừng đầu tư hệ thống công nghệ hiện đại bậc nhất. Kết hợp với đội ngũ chuyên gia thẩm mỹ có chuyên môn cao, cùng với đó là sự đầu tư vào không gian sang trọng đẳng cấp 5 sao, mang lại sự thoải mái và cực kỳ thư giãn cho khách hàng khi trải nghiệm dịch vụ tại Mega Korea.