Việc làm VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

Cập nhật 27/10/2024 19:56
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
Platform Support - SPX Express
VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
6 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.

  • Client Representation and Coordination:
  • Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
  • Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
  • Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
  • Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
  • Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
  • Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
  • Manage internal issues related to operations.
  • Data Analysis and Performance Monitoring:
  • Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
  • Monitor and track KPIs through established systems.
  • Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
  • Additional Responsibilities:
  • Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.

Requirements

  • Working time: Monday - Saturday
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
  • Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
  • Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
  • Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
  • Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
  • Strong stakeholder management skills.
  • English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN
VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ngõ 158/2 Phố Hồng Mai, Phường Quỳnh Lôi, Quận Hai Bà Trưng, TP. Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Viễn thông - Tin học Bưu điện, viết tắt là CTIN, là đơn vị hàng đầu của Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam, chuyên cung cấp các gói dịch vụ tư vấn, giải pháp trong lĩnh vực Viễn thông, Công nghệ thông tin, phần mềm và dịch vụ phần mềm cho khách hàng là các Cơ quan, Doanh nghiệp khối Bưu chính, Viễn thông, Ngân hàng, Tài chính.

Những nghề phổ biến tại VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

Bạn làm việc tại VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

VIỄN THÔNG TIN HỌC BƯU ĐIỆN

Click để đánh giá