ABI Game Studio is proud to be a team of Onesoft. We have released 150+ games attracting billions of users on both Apple and Google Play stores over the past years. Our most known product, Galaxy Attack has won numerous awards and noteworthy achievements for consecutive years.
We’re looking for User AcquisitionLocation – Ha Noi
- Have at least 4 year experience in a similar role (UA executive/ performance marketing executive)
- Have experience working with puzzle games
- Have a growth mindset to learn and advance.
- Be independent but still a team player.
- Can use English efficiently in daily communication.
- Data-driven yet creative, result-oriented.
- Experience in evaluating game indicators.
- Good use of Appsflyer or Adjust.
- Proficient in setting up campaigns on Google, Facebook, Unity, Applovin, Mintegral, Ironsource, Apple search, Tiktok…
- Operate UA campaigns across countries (100+ countries) and channels (Facebook, Google, Unity, Applovin, Ironsource, etc.) to manage and ensure we can scale and evaluate the games efficiently.
- Create and follow A/B testings to find the best creative concepts.
- Determine the right biddings with respective channels to achieve profit/ROI goals.
- Work with the UA and creative team to ensure a smooth working process.
- Work with the ads networks and vendors to update UA strategies and manage our UA accounts.
- Attractive salary package
- Salary review twice a year
- Tet bonus upto 03 month salary + Project bonus + Performance bonus and other bonus on Public Holiday
- 7,5 working hour per day; 05 days per week
- 12 Annual leave per year
- Periodic Health check; Health insurance package
- 02 company trips per year, team building activities,…
If you are a rockstar candidate, send us your resume at [email protected]
Hướng tới mục tiêu khẳng định vị thế và thương hiệu tại thị trường F&B Việt Nam trong thời gian tới, Công ty Cổ phần BC Concept (Bonchon Vietnam) chính thức mở ra nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn nhằm chiêu mộ những ứng viên tài năng, nhiệt huyết cùng gia nhập và phát triển trong hành trình phía trước.
Ở Hàn Quốc, bạn có thể dễ dàng tìm thấy món gà rán “như mẹ làm" ở mọi con phố, nhưng Jinduk Seo có những giấc mơ lớn hơn - Ông mong muốn mang món ăn ưa thích này của đất nước mình đến với những tín đồ ẩm thực thế giới.
Động lực này được thể hiện qua niềm đam mê của ông Seo trong việc hoàn thiện kỹ thuật chế biến gà rán, để đảm bảo kết cấu giòn mỏng như giấy bên ngoài, và thịt mềm, ngon ngọt bên trong. Sau đó, ông đã dành 2 năm để tạo ra loại sốt “gây nghiện” hoàn hảo, mang đến những hương vị Hàn Quốc phong phú và khác lạ: sốt Tương tỏi (Sốt truyền thống) và sốt Cay. 2 loại sốt đặc trưng này cho đến ngày nay vẫn được sản xuất tại Hàn Quốc và vận chuyển đến các cửa hàng Bonchon trên toàn thế giới. Và trong năm 2018 vừa qua, một loại nước sốt thứ ba đã ra đời - sốt Tỏi Giòn