Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
MAIN TASKS:
1. Sales Planning and Execution:
- Implement and oversee sales plans and activities to achieve targets for supermarket chains.
- Coordinate with Customer Relationship Managers (CRM) to develop and execute partner, brand, and market development plans.
- Analyze and evaluate KPIs for employees to ensure targets are met.
2. Partner and Market Development:
- Work with CRM to develop and maintain relationships with supermarket partners.
- Monitor product presence and compliance with display standards at sales points.
3. Team Development:
- Recruit, train, and evaluate the performance of subordinate staff.
- Ensure adherence to operational procedures and standards.
4. Customer Relationship Management:
- Evaluate the quality of services provided to supermarkets.
- Build and maintain good relationships with supermarket management and partners.
5. Budget and Cost Management:
- Manage and control the budget and operational costs effectively.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
1. Education and Major:
- University degree
- Preferably major in marketing, business administration.
2. Experience:
Minimum 6 years of specialized work experience in multinational companies or large-scale companies in the dairy, food, or fast-moving consumer goods industry, with a preference for the dairy sector.
At least 2 years of equivalent experience in companies with large-scale operations, with a preference for roles related to operating supermarket channel customers or convenience stores.
3. Specialized Knowledge and Skills:
- Have experience and knowledge in managing business activities Business related to CVS/supermarket, (chain) stores; on interactions with supermarket/CVS channel customers, especially purchasing department, purchasing department...
- Have knowledge about brand and product management; about construction and implement business plans.
- Have experience in sales management at supermarkets/supermarkets.
- Good skills in: negotiation, negotiation and presentation, problem solving and decision making, interviewing, hiring, training and team building.
- Problem-solving and decision-making abilities.
- Ability to build and develop cooperative relationships with customers and partners.
4. Other Requirements:
- Proficient in office computing.
- Fluent in English.
- Honest, team-oriented.
- Able to handle high work pressure and work beyond regular hours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hướng tới mục tiêu khẳng định vị thế và thương hiệu tại thị trường F&B Việt Nam trong thời gian tới, Công ty Cổ phần BC Concept (Bonchon Vietnam) chính thức mở ra nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn nhằm chiêu mộ những ứng viên tài năng, nhiệt huyết cùng gia nhập và phát triển trong hành trình phía trước.
Ở Hàn Quốc, bạn có thể dễ dàng tìm thấy món gà rán “như mẹ làm" ở mọi con phố, nhưng Jinduk Seo có những giấc mơ lớn hơn - Ông mong muốn mang món ăn ưa thích này của đất nước mình đến với những tín đồ ẩm thực thế giới.
Động lực này được thể hiện qua niềm đam mê của ông Seo trong việc hoàn thiện kỹ thuật chế biến gà rán, để đảm bảo kết cấu giòn mỏng như giấy bên ngoài, và thịt mềm, ngon ngọt bên trong. Sau đó, ông đã dành 2 năm để tạo ra loại sốt “gây nghiện” hoàn hảo, mang đến những hương vị Hàn Quốc phong phú và khác lạ: sốt Tương tỏi (Sốt truyền thống) và sốt Cay. 2 loại sốt đặc trưng này cho đến ngày nay vẫn được sản xuất tại Hàn Quốc và vận chuyển đến các cửa hàng Bonchon trên toàn thế giới. Và trong năm 2018 vừa qua, một loại nước sốt thứ ba đã ra đời - sốt Tỏi Giòn