Việc làm BC Concept

Cập nhật 03/09/2024 14:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP BC Concept
Product Marketing Manager
BC Concept
12 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

The Product Marketing Manager will be expected to take the company's product marketing efforts to the next level while bringing their entrepreneurial spirit to the team. Their duties include studying the company’s products, build strategic portfolio related to product family, locating key features that will attract customers. The Product Marketing Manager which will develop Marketing collateral and distinct messaging that highlights and captures service positioning, value proposition, competitive edge and unique selling points.

This Manager should have knowledge and experience with both product line direction, management and marketing, focus on wide product range from Powder Application Beverage Ingredients to Nutrition, Health & Beauty related Products.

RESPONSIBILITIES

  • Oversee the creation and updates of company’s products family based on customer insight. Develop appropriate strategic product portfolio that match with market trends and customer’s preferences for a product and will manage the product launching process.
  • Work together with Marketing manager, Sales and other departments to manage, implement and promote its product launch.
  • Conduct public speaking and presentation to train both sales and customer support teams on the product’s features and how it operates.
  • Develop Marketing Requirements Documents highlighting service positioning, target market, competitive assessment, features, and recommended go-to-market strategy for new and existing products and services;
  • Market intelligence– be the expert on our competition and how to crush them;
  • Collaborate in the design and testing of market research to support value proposition development for existing and new service offerings; develop product messaging collateral that elevates and differentiates our products in the market;
  • Interact with industry analysts to understand emerging market trends and influences. Incorporate findings to inform value proposition and go-to-market initiatives.

Yêu Cầu Công Việc

  • 2+ years of experience with Product Marketing in similar position; prefer expertised and experienced in FMCG or F&B Industry and have knowledge on Health and Nutrition products;
  • Business focus, well-developed analytical skills;
  • Experience with aligning products with customer segments to maximize revenue opportunities;
  • Solution driven mentality;
  • Report strategy and product alignment progress to the executive leadership team;
  • Develop on-demand reporting capabilities to measure product performance to enhance decision making;
  • Research skills in evaluating competitive landscape and identifying new opportunities;
  • Experience in bringing new products and innovations to the market;

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
TT16 Tam Đảo, Phường 15, Quận 10, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Toà nhà Golden House, Số 15 Ngõ 66 Đê Tô Hoàng, Tổ 53, Phường Cầu Dền, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Hướng tới mục tiêu khẳng định vị thế và thương hiệu tại thị trường F&B Việt Nam trong thời gian tới, Công ty Cổ phần BC Concept (Bonchon Vietnam) chính thức mở ra nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn nhằm chiêu mộ những ứng viên tài năng, nhiệt huyết cùng gia nhập và phát triển trong hành trình phía trước.

Ở Hàn Quốc, bạn có thể dễ dàng tìm thấy món gà rán “như mẹ làm" ở mọi con phố, nhưng Jinduk Seo có những giấc mơ lớn hơn - Ông mong muốn mang món ăn ưa thích này của đất nước mình đến với những tín đồ ẩm thực thế giới.

Động lực này được thể hiện qua niềm đam mê của ông Seo trong việc hoàn thiện kỹ thuật chế biến gà rán, để đảm bảo kết cấu giòn mỏng như giấy bên ngoài, và thịt mềm, ngon ngọt bên trong. Sau đó, ông đã dành 2 năm để tạo ra loại sốt “gây nghiện” hoàn hảo, mang đến những hương vị Hàn Quốc phong phú và khác lạ: sốt Tương tỏi (Sốt truyền thống) và sốt Cay. 2 loại sốt đặc trưng này cho đến ngày nay vẫn được sản xuất tại Hàn Quốc và vận chuyển đến các cửa hàng Bonchon trên toàn thế giới. Và trong năm 2018 vừa qua, một loại nước sốt thứ ba đã ra đời - sốt Tỏi Giòn 

Những nghề phổ biến tại BC Concept

Bạn làm việc tại BC Concept? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BC Concept

BC Concept

Click để đánh giá