Mô tả công việc
• Work closely with the Marketing Manager and Creative Team to produce suitable artwork and content for L Concepts’ brands’ social media pages, aligned with the monthly content plans.
• Update and manage L Concepts’ social media content plans to meet marketing objectives.
• Execute content for Instagram and Facebook, publishing 5-7 posts weekly, in line with marketing goals and strategies, adhering to the brands’ visual identities.
• Respond to comments and engage with followers on Instagram and Facebook in a timely manner, using the appropriate brand tone of voice.
• Run, analyze, and monitor social media campaigns, measure results, and report findings.
• Devise a clear system to track and analyze social media performance.
• Identify international bloggers and influencers to engage for brand leverage and build a comprehensive influencer database.
• Identify potential new customer segments and propose measurable methods to engage these audiences through social media.
Visual Merchandising (VM):
• Develop and implement monthly visual merchandising plans for retail items, ensuring alignment with brand standards and marketing campaigns.
Content Creation & Analytics:
• Collaborate with internal teams to create engaging content for digital and offline marketing channels.
• Monitor, analyze, and report on the performance of all marketing activities, providing data-driven insights to improve strategies.
• Create weekly and monthly reports on social media performance and emerging industry trends.
Press & Media Management:
• Research, build, and maintain L Concepts’ press and media contact database.
• Monitor and document mentions of L Concepts’ brands in the press, online, and on social media.
Trend Analysis:
• Stay updated on emerging industry trends and technologies, sharing insights in weekly reports.
Event Coordination:
• Assist in planning and executing brand events and activations, ensuring alignment with marketing objectives.
Quyền lợi được hưởng
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Join statutory insurance after probation
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or a related qualification in the field.
1 year of experience in F&B Marketing OR 2 years of experience in MKT (including intern period)
Prior experience in the F&B or hospitality industry is preferred.
English speaking and writing is a must.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone:0342836222
Hướng tới mục tiêu khẳng định vị thế và thương hiệu tại thị trường F&B Việt Nam trong thời gian tới, Công ty Cổ phần BC Concept (Bonchon Vietnam) chính thức mở ra nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn nhằm chiêu mộ những ứng viên tài năng, nhiệt huyết cùng gia nhập và phát triển trong hành trình phía trước.
Ở Hàn Quốc, bạn có thể dễ dàng tìm thấy món gà rán “như mẹ làm" ở mọi con phố, nhưng Jinduk Seo có những giấc mơ lớn hơn - Ông mong muốn mang món ăn ưa thích này của đất nước mình đến với những tín đồ ẩm thực thế giới.
Động lực này được thể hiện qua niềm đam mê của ông Seo trong việc hoàn thiện kỹ thuật chế biến gà rán, để đảm bảo kết cấu giòn mỏng như giấy bên ngoài, và thịt mềm, ngon ngọt bên trong. Sau đó, ông đã dành 2 năm để tạo ra loại sốt “gây nghiện” hoàn hảo, mang đến những hương vị Hàn Quốc phong phú và khác lạ: sốt Tương tỏi (Sốt truyền thống) và sốt Cay. 2 loại sốt đặc trưng này cho đến ngày nay vẫn được sản xuất tại Hàn Quốc và vận chuyển đến các cửa hàng Bonchon trên toàn thế giới. Và trong năm 2018 vừa qua, một loại nước sốt thứ ba đã ra đời - sốt Tỏi Giòn