Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty Cổ phần Đóng tàu và Vận tải biển Nam Phat Ship là một trong các công ty con của Tập đoàn Nam Phát - Nam Phat Group (www.namphatsteel.com.vn), thành lập năm 2011, với tuổi đời non trẻ nhưng luôn có mục tiêu và nỗ lực không ngừng. Chúng tôi có khả năng đáp ứng vận chuyển và phân phối vận tải đường biển trong nước và quốc tế cho mọi đối tác, khách hàng và giá cả cạnh tranh nhất, kinh doanh đóng tầu các loại: tầu đi Vịnh Hạ Long, Cát Bà, tầu 5-40 phòng ngư, xà lan, tầu săn bắt, tầu biển, tầu cá, tầu chở thiết bị, nguyên vật liệu,...
Cung cấp dịch vụ hàng hải phù hợp và đáng tin cậy
Cung cấp sản phẩm với mực giá cạnh tranh nhất.
Đáp ứng những yêu cầu chính đáng của khách hàng nhiệt tình, nhanh và linh hoạt.
Cung cấp lịch tàu ổn định, tần suất cao. Đảm bảo vận chuyển hàng hoá đến nơi an toàn, đúng lịch trình.
Hoạt động kinh doanh được tuân theo pháp luật của chính phủ Việt Nam, luật hàng hải trong nước và quốc tế.
Hoạt động kinh doanh lành mạnh, tạo ra lợi nhuận, thực hiện nghĩa vụ với nhà nước và xã hội.
Cam kết không vận chuyển hàng quốc cấm, hàng hoá độc hại hay nguy hiểm cho sức khoẻ con ngườ