Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty cổ phần Nhôm Việt Nam là một trong những doanh nghiệp dẫn đầu về năng lực sản xuất nhôm thanh định hình ứng dụng nguyên vật liệu mới vào trong các công trình kiến trúc. Với nhà máy sản xuất quy mô lớn, được trang bị đầy đủ dây truyền sản xuất nhôm thanh định hình hiện đại, áp dụng tiêu chuẩn chứng nhận quản lý chất lượng ISO 9001:2015, chứng nhận sản phẩm phù hợp quy chuẩn kỹ thuật quốc gia QCVN16:2019/BXD.
Công ty cổ phần Nhôm Việt Nam, được hình thành, xây dựng và phát triển dưới sự dẫn dắt của các nhà lãnh đạo có bề dày kinh nghiệm cùng đội ngũ kỹ sư có chuyên môn, sáng tạo và nhiệt tình hăng hái lao động, đảm bảo hoạt động sản xuất 24/7, thúc đẩy tăng trưởng toàn diện.
Chúng tôi luôn tự hào là một trong những đơn vị đi đầu tiếp thu kỹ thuật mới và phát triển công nghệ hiện đại, phương thức quản lý tiên tiến, phong cách phục vụ chuyên nghiệp, nhằm đưa các đặc tính vượt trội của thanh nhôm định hình và sản phẩm đùn ép từ nhôm có mặt toàn quốc và từng bước khẳng định chất lượng, uy tín trên thị trường.