Mô tả công việc
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Proficiency in English communication is an advantage.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Willingness to work a flexible schedule.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty Cổ phần phát triển Giáo dục Global Edu Việt Nam được thành lập với sứ mệnh góp phần vào nâng cao chất lượng Giáo dục tại Việt Nam đặc biệt là trong việc đào tạo tiếng Anh và giáo dục mầm non. Trong thời gian qua được sự tin tưởng và tín nhiệm từ các Sở Giáo dục trên nhiều tỉnh thành Global Edu Việt Nam đã triển khai hệ thống trung tâm và chương trình Tiếng Anh liên kết tại nhiều tỉnh thành lớn trên cả Nước như Tuyên Quang, Hà Nội, Hải Phòng, Ninh Bình, Thái Nguyên, Vĩnh Phúc… với gần 25 nghìn học sinh trên toàn hệ thống và định hướng trở thành một trong những công ty hàng đầu về Giáo dục tại Việt Nam trong những năm sắp tới với các mảng kinh doanh từ hệ thống trung tâm tiếng Anh, hệ thống trường mầm non song ngữ, phát hành sách, thiết bị và công nghệ giáo dục.