If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Công ty Cổ phần phát triển Giáo dục Global Edu Việt Nam được thành lập với sứ mệnh góp phần vào nâng cao chất lượng Giáo dục tại Việt Nam đặc biệt là trong việc đào tạo tiếng Anh và giáo dục mầm non. Trong thời gian qua được sự tin tưởng và tín nhiệm từ các Sở Giáo dục trên nhiều tỉnh thành Global Edu Việt Nam đã triển khai hệ thống trung tâm và chương trình Tiếng Anh liên kết tại nhiều tỉnh thành lớn trên cả Nước như Tuyên Quang, Hà Nội, Hải Phòng, Ninh Bình, Thái Nguyên, Vĩnh Phúc… với gần 25 nghìn học sinh trên toàn hệ thống và định hướng trở thành một trong những công ty hàng đầu về Giáo dục tại Việt Nam trong những năm sắp tới với các mảng kinh doanh từ hệ thống trung tâm tiếng Anh, hệ thống trường mầm non song ngữ, phát hành sách, thiết bị và công nghệ giáo dục.