The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Sau 3 năm thành lập, FutureLang là một trong các startup giáo dục công nghệ phát triển nhanh nhất Việt Nam (Định giá công ty hiện đạt >400 tỷ), với trên 400.000 người dùng, Công tý tiếp tục mở rộng quy mô với 2 dự án giáo dục công nghệ mới launching cùng với 4 dự án đang trong giai đoạn phát triển.
Sứ mệnh:
Vì 50 triệu người Giao tiếp thành thạo tiếng Anh
Xây dựng 500 trường học, cây cầu và học máy trính cho trẻ em nghèo tại Việt Nam
Tầm nhìn
2030 : TOP 10 Startup Unicorn Công ty giáo dục công nghệ có sản phẩm vươn tầm Châu Á
Giải thưởng:
TOP 10 Thương hiệu tin cậy, sản phẩm chất lượng, dịch vụ tận tâm năm 2020.
Top 10 Thương hiệu tiêu biểu Châu Á Thái Bình Dương 2021
Khởi đầu với những cá nhân trẻ đầy nhiệt huyết, trải qua nhiều thăng trầm, Futurelang tự hào khẳng định vị thế của mình với quy mô hơn 100+ nhân sự, và hàng nghìn CTV trên cả nước.
Chúng tôi đang tìm kiếm những bạn trẻ tiềm năng và nhiệt huyết trong lĩnh vực công nghệ. Futuelang cam kết sẽ đem đến cho nhân viên một trải nghiệm tuyệt vời, một môi trường làm việc Nhiệt Tình - Minh Bạch - Tử Tế-Hòa Đồng , nơi để các bạn trẻ thể hiện tài năng và phát triển hơn nữa trong tương lai.