Các phòng ban đang tuyển dụng tại VNG

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
An ninh - Bảo vệ

Việc làm VNG

Cập nhật 05/03/2025 22:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Tập đoàn roup
SALES MANAGER_DIAMOND TIME COMPLEX
VNG 4.1★
16 đánh giá 63 việc làm 20 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 15/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

Lotus Hospitality JSC, a distinguished member company of the VNGroup. As part of VNGroup's extensive property portfolio, the Diamond Time Complex promises customers an exceptional experience, blending contemporary elegance with the renowned hospitality standards of Lotus Hospitality.

Job Responsibilities:

The Sales  Manager has the main responsibility for increasing and maintaining high revenue levels for the Diamond Time Complex in Da Nang, in addition to the following:

  1. Have an in-depth knowledge and understanding of Diamond Time Complex key products, VNGroup brands, and market trends.
  2. Lead in the development of sales and marketing strategy with the Director Branch at least 1 year in advance and monitor, plan weekly sales activities and execute effective business activities with customers.
  3. Effectively manage customer outreach strategies.
  4. Implement & report on S&M strategy progress on time and professionally
  5. Track actual revenue, costs and forecasts
  6. Respond promptly to all inquiries and correspondence from customers. Commit to and communicate results that meet customer needs appropriately and hospitality is consistently achievable
  7. Identify and search for potential customers in the sales area who can fit potential Diamond Time Complex uses, including Flexible accommodation and TikTak Coworking Space, commercial leasing space, and coffee shop.
  8. Achieve budget goals and maximize revenue by executing sales activities within market segments assigned.
  9. Undertake competition analysis by assessing their products, services and sales tactics.
  10. Optimize marketing campaigns based on key performance metrics and customer feedback.
  11. Researching and developing marketing opportunities and plans, understanding consumer requirements, identifying market trends, and suggesting system improvements to achieve the company's marketing goals.
  12. Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing marketing and sales teams to meet sales and marketing human resource objectives.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary + service charge (to be discussed during the interview)
  • 1.5 days off per week, 12 days of annual leave
  • Good benefits (Holiday + Tet bonuses + 13th-month salary)
  • Free uniforms and parking provided
  • Participation in health insurance and social insurance according to labor laws and hotel policies
  • Friendly, dynamic, and professional working environment
  • Other benefits to be discussed directly during the interview
  • Opportunities for positive career development
  • Other attractive incentives to encourage and motivate employees

Yêu cầu công việc

  • Experienced in the hospitality industry.
  • Bachelor's Degree in business administration, commercial economics, or hotel and tourism management
  • 2-3 experiences in a management position or equivalent
  • Understanding and knowledge of sales and marketing.
  • Good conversational English & good management skills
  • Strong analytical, organizational, and creative thinking skills.
  • Excellent communication, interpersonal, and customer service skills.
  • Knowledge of data analysis and report writing.

Yêu cầu hồ sơ

  1. Nộp hồ sơ ứng tuyển qua Hoteljob.vn . 
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tòa Diamond Flower Tower, Số 1, Hoàng Đạo Thúy, Nhân Chính, Thanh Xuân, Hà Nội

VNGROUP là một trong những đơn vị đầu tiên của Việt Nam xây dựng được hệ sinh thái kinh doanh hiện đại gồm các lĩnh vực: Bất động sản, Tư vấn pháp luật, Truyền thông – Marketing, Thẩm định giá, Văn phòng chia sẻ…Với ưu thế hệ thống vượt trội này, VNGROUP đang trở thành đơn vị cung cấp, phân phối bất động sản đáng tin cậy đem lại lợi ích tối ưu cho Quý đối tác và khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Từ thiện
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Công ty CP Tập đoàn vngroup được thành lập năm 2003.

Mission

  • Nỗ lực ĐỔI MỚI – Không ngừng SÁNG TẠO – Áp dụng CÔNG NGHỆ – Đón đầu CƠ HỘI để trở thành một Tập đoàn vững mạnh, sẵn sàng cho tiến trình hội nhập Quốc tế.
  • Chung tay xây dựng đất nước Việt Nam thịnh vượng, hòa nhập cùng thế giới
  • Nhấn mạnh đến yếu tố “bền vững”, VNGroup hiểu rằng yếu tố con người và giá trị nguồn nhân lực đóng vai trò thiết yếu trong việc phát triển doanh nghiệp cũng như lợi ích cộng đồng.
    Để hoàn thành sứ mệnh “bền vững” trên, VNGroup đã đưa ra những chiến lược phát triển toàn diện, lâu dài. Theo đó, sự phát triển bền vững ở đây bao gồm nhiều khía cạnh: Bền vững về mặt tài chính, bền vững về yếu tố con người, bền vững về ngành nghề hoạt động, danh mục sản phẩm đầu tư đảm bảo không bị lỗi thời so với xu hướng của thời đại…

Review VNG

4.1
16 review

07/05/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty thì lằng nhằng, lắm drama (RV)

04/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

HR khinh thường ứng viên, không trả lời câu hỏi của ứng viên

30/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mọi người đều cởi mở, chế độ đãi ngộ rất tốt.

Bạn làm việc tại VNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VNG

VNG

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo