Mô tả công việc
- Contributing ideas to marketing campaigns and promoting the brand and services of the restaurant system.
- Conducting research and analysing data to identify and define audiences
- Coordinate with the Sales-marketing department to plan long-term and short-term communications.
- Compiling, distributing and presenting ideas, information and strategies
- Coordinating promotional activities, events and interviews
- Managing production and performance of multimedia content for the restaurant on channels: social networks, advertising channels, KOLs...
- Writing and proofreading creative copy, media articles, advertising about all the outlet.
- Maintaining websites and tracking data analytics
- Updating databases and using a customer relationship management system monitoring budgets
- Managing social media campaigns, prepare periodic reports and monitor resraurant media advertising costs.
- Other tasks as required.
- Working time: Monday - Friday (08:30 – 17:30) and Saturday morning (08:30 – 12:30)
- Working place: No.1 ,Street 39, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary: negotiable based on ability
- Service charge: are subject to business monthly/yearly result of the restaurant and as per the Company’s Policies.
- 12 annual leave per year, participate in insurance according to the laws of the Socialist Republic of Vietnam
- Office lunch; discount when using services at every outlet in the company.
- Dynamic, friendly, youthful working environment
Yêu cầu công việc
- 3 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Bachelor’s degree in Mass Communications or related field.
- Problem solving, reasoning, motivation, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Nộp CV trực tiếp qua Hoteljob
Tiền thân là Công ty Cổ phần Unity Việt Nam trụ sở tại Điện Biên. Đến nay Công ty đã phát triển thành Công ty Cổ phần Thủy sản Bắc Trung Nam với các chi nhánh tại 3 miền đất nước (nhà máy tại Đồng Tháp, nhà máy tại Đà Nẵng và văn phòng giao dịch tại Hà Nội).
Tầm nhìn : Nhu cầu về các sản phẩm thủy hải sản cùng những chế phẩm luôn tăng trong xã hội, thị trường ngày càng mở, hội nhập quy mô toàn cầu. Công ty theo đuổi kinh doanh xuyên suốt quá trình đó, chuyên môn hóa cao , theo tiêu chuẩn quốc tế từ khai thác, nuôi trồng, chế biến, cung ứng. Với mô hình Cổ phần, hợp tác với các đối tác lớn trong nước và nước ngoài, chú trọng hướng đến Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Phổ cập phương pháp quản lý chất lượng thủy – hải sản kiểu Nhật Bản từ đầu vào đến đầu ra trong toàn quốc , cùng phương châm : vệ sinh, an toàn, tiêu chuẩn, đạo đức ! Với tư cách là Công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực đó, gắn với hình ảnh xã hội: phát triển ngành Thủy hải sản Việt Nam và gia tăng lợi ích chân chính cho tất cả các bên