Mô tả công việc
✔ Performing day-to-day operational activities in customer service of call center
✔ Giving excellent services to customers
✔ Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App
✔ Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivities
✔ Achieve daily/monthly performance targets defined by the project
WORKING TIME
✔ Service time: 24/7, working 5-6 days/week, 25 days/month
✔ Rotating shifts from 6:00 - 21:00, night shift from 21:00 - 6:00 (5-6 night shift/month)
Yêu cầu công việc
✔ University/Colleges required
✔ Age: 20 to 30 years old
✔ Fluent in English both written and spoken (Preferably with TOEIC 500)
✔ 6 months minimum experience in customer service, receptionist, tour guide v..v
✔ Experience in a call center/contact center, travel industry is a plus
✔ Willing to work on weekend, national holidays, overtime if needed
✔ Willing to work under shifting mode (Night shift including)
✔ Able to work under pressure and in a large team
✔ Always bring positive attitude within colleagues and towards customers
✔ Discipline, honest, critical and high initiative
Quyền lợi được hưởng
✔ Salary: 9.500.000 – 12.000.000 gross (Basic salary + allowance + KPIs)
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field
✔ Promotion opportunities
✔ Periodical bonus:13th-month salary
✔ Position promotion, salary increase: once/year
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law
✔ Bonuses, gifts for Holidays
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty TNHH TMDV Đại Minh Quang với 20 năm kinh nghiệm phân phối gas (LPG - Liquid Petrolium Gas), là công ty có uy tín hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các thương hiệu gas: Saigonpetro, Total gas, Elf gas, Petrolimex, Gia Đình gas...
Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
- Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.