Mô tả công việc
Supply guests with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Front Desk, Housekeeping, Engineering, Security/Loss Prevention) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Follow up with guests to ensure their requests or problems have been met to their satisfaction. Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly. Respond to special requests from guests with unique needs. Communicate VIP arrivals to designated personnel for escort and delivery of amenities.
Follow all company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Identify and recommend new ideas, technologies, or processes to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days
- Competitive package| 13th salary month
- Full salary & service charge, social insurance during probation
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- National and international training courses
- Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
- Education: Graduate from college above
- Fluent in Chinese and English
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH TMDV Đại Minh Quang với 20 năm kinh nghiệm phân phối gas (LPG - Liquid Petrolium Gas), là công ty có uy tín hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các thương hiệu gas: Saigonpetro, Total gas, Elf gas, Petrolimex, Gia Đình gas...
Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
- Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.