Việc làm Gas Minh Quang

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty DV TM Minh Quang
Customer Service Officer (Work By Shifts)
Gas Minh Quang
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

Yêu cầu công việc

Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

Quyền lợi

International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02

Khu vực
Báo cáo
Công Ty DV TM Minh Quang
Gas Minh Quang Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH TMDV Đại Minh Quang với 20 năm kinh nghiệm phân phối gas (LPG - Liquid Petrolium Gas), là công ty có uy tín hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các thương hiệu gas: Saigonpetro, Total gas, Elf gas, Petrolimex, Gia Đình gas...

Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2011

Mission

  • Hiện nay, với sự tin dùng ngày càng lớn từ các chuỗi đại lý, cửa hàng, khách hàng. Công ty trở thành nhà phân phối LPG dân dụng với sản lượng lớn nhất thị trường tp.Hồ Chí Minh. Dù vậy, công ty Đại Minh Quang vẫn không ngừng tăng vốn đầu tư, mở rộng mạng lưới phân phối, kho vận, phương tiện, phát triển đội ngũ nhân viên năng động để luôn dẫn đầu về chất lượng dịch vụ với khách hàng.

 

Những nghề phổ biến tại Gas Minh Quang

Bạn làm việc tại Gas Minh Quang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gas Minh Quang

Gas Minh Quang

Click để đánh giá