Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Quality Assurance Specialist (Chuyên viên Quản lý Chất lượng Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
CÔNG TY TNHH AAC TECHNOLOGIES VIỆT NAM
20 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Reporting to the Contact Center Senior Manager, the Contact Center Quality Assurance is responsible for assessing the quality of the performance of contact center employees who deal with existing and potential customers. The QA will monitor service calls to assess communication technical accuracy, customer service performance, and conformity to PVA’s policies and procedures. The QA is responsible for executing, monitoring, and controlling the team operations follow to PVA’s policies and procedures; as well as make recommendation for enhancements to training materials as needed to enhance the overall customer experience.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
CÔNG TY TNHH AAC TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô số K4-2F, khu công nghiệp Quế Võ, phường Vân Dương, thành phố Bắc Ninh
Công Ty TNHH AAC Technologies Việt Nam là nhà cung cấp Giải pháp Tổng thể Thành phần Vi mô hàng đầu thế giới cho thị trường truyền thông và điện tử tiêu dùng. Được thành lập vào năm 1993, AAC là một trong những nhà sản xuất linh kiện vi mô tích hợp theo chiều dọc hàng đầu thế giới. Chúng tôi kết hợp công nghệ, thiết kế và sản xuất tích hợp để đảm bảo khách hàng có được sản phẩm chất lượng cao nhất với giá cả cạnh tranh. Là nhà cung cấp giải pháp tổng thể, chúng tôi có nhiều kinh nghiệm và kiến thức chuyên môn trong việc thiết kế và sản xuất nhiều loại linh kiện, bao gồm âm học, ăng-ten, quang học, xúc giác và pin polymer Li-ion cho thiết bị di động.
Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH AAC TECHNOLOGIES VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
CÔNG TY TNHH AAC TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Click để đánh giá