Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Customer Support: Address inquiries via phone, email, and social media. Ensure resolution and customer satisfaction through follow-ups.
Issue Escalation: Forward complex or unresolved cases to relevant teams and monitor their resolution within set timelines.
Customer Data Management: Record and update customer interactions, order statuses, and related issues accurately.
Protocol Compliance: Adhere to established processes to maintain customer satisfaction.
Reporting: Provide regular updates to the Customer Experience Manager
Yêu Cầu Công Việc
Experience in customer service, with a preference for those familiar with CRM systems.
Strong communication skills, both written and verbal.
Critical thinking and problem-solving abilities.
Passion for process improvement and enhancing customer experience.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 6,5 Tr - 7 Tr VND
ActsOne Việt Nam, một công ty thương mại điện tử làm đẹp, chuyên kinh doanh thương mại điện tử và mỹ phẩm tại Việt Nam. Công ty chúng tôi là nhà phân phối ủy quyền duy nhất Việt Nam của các thương hiệu mỹ phẩm BBIA, Eglips và Mixsoon Hàn Quốc. Chúng tôi làm rất nhiều hoạt động kinh doanh để thành công trong ngành công nghiệp làm đẹp. Nếu bạn đam mê, tài năng và có thái độ tốt, hãy làm việc với chúng tôi và tham gia vào nhóm của chúng tôi.