![Công ty TNHH Aventus Việt Nam Công ty TNHH Aventus Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/58/167058091985-1697073237.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer – Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.
1. Communication:
- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner
2. Customer Support:
- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures
- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention
- Perform additional assigned tasks as needed
3. Documentation/Reporting:
- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction
- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers
- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & Market
Yêu Cầu Công Việc
- Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage
- Attention to detail
- Communication skills
- Problem-Solving
- Good Time Management
- Customer Service Orientation
- Teamwork and Collaboration
- Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)
- Ability to work under pressure
- Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidays
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 12 Tr - 20 Tr VND
![Công ty TNHH Aventus Việt Nam Công ty TNHH Aventus Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/58/167058091985-1697073237.png)
Công ty TNHH Aventus Việt Nam được thành lập vào năm 2019. Là một start-up công nghệ, chúng tôi chuyên về giải pháp công nghệ thông tin, giải pháp/dịch vụ chăm sóc khách hàng và bán hàng đa kênh.
Mang sứ mệnh kết nối doanh nghiệp với khách hàng, Aventus cung cấp giải pháp tin nhắn, tổng đài hỗ trợ khách hàng, và các dịch vụ liên quan khác
Với mong muốn mang đến cho các cá nhân, doanh nghiệp những giải pháp công nghệ tiên tiến một cách đơn giản, hiệu quả và tiết kiệm nhất, chúng tôi vẫn không ngừng nỗ lực cả về nhân lực, vật lực, xây dựng uy tín thương hiệu và niềm tin với khách hàng. Chính vì vậy, hiện tại chúng tôi đang cần đội ngũ trẻ tham gia vào đội ngũ nhân sự của chúng tôi.
Những nghề phổ biến tại Aventus Việt Nam
Bạn làm việc tại Aventus Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Aventus Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/58/167058091985-1697073237.png)