- Communicate with the agents to sell the products and reply to all the other requests from the agent according to the standard of the department.
- Do reports according to the requirements of the departments.
- Do frequent customer care of the existing agents and new clients (phone calls or meeting clients on spot).
- Follow up after the booking.
- Coordinate with related departments to do new products.- Years of experience: At least 1 years in the same position.
- Essential requirements:
+ University Degree
+ Fluent in English
+ High standards of customer service and excellent communication skills.
+ Good Computer Skills (Word, Excel, Outlook Express, or Microsoft Outlook ...)
+ Work independently and in team.- Competitive & attractive salary with bonus.
- Equal rewards, in-time salary review for individual devotion & performance.
- Working from Monday to Friday.
- Premium health care insurance package.
- International and fair working environment.
- Training weekly.
- Team building and traveling opportunities.
BeLive được thành lập vào năm 2014 với niềm tin rằng video trực tiếp sẽ trở thành phương tiện truyền thông chủ yếu trong thập kỷ tới. Năm 2017, BeLive ra mắt nền tảng di động cùng tên. Nền tảng này nhanh chóng trở nên phổ biến nhờ giải pháp thay thế cho nội dung video trực tiếp với các phân khúc phổ biến như Câu đố trực tiếp và Mua sắm trực tiếp. Nó đã tích lũy được hơn một triệu lượt tải xuống trong vòng chưa đầy 2 năm.
Công ty đã ra mắt BeLive Technology vào đầu năm 2019 sau khi nhận thấy nhu cầu về dịch vụ phát trực tiếp của công ty tăng vọt sau khi họ hợp tác với các doanh nghiệp cùng chí hướng.
BeLive có văn phòng tại Singapore và Việt Nam, cùng một đội ngũ phát triển gồm 100 người.
Khách hàng của chúng tôi: Samsung, Rakuten, L'ore'al Paris, SQUARE ENIX, GCOX, Lazada, CREATIVE LABS, OGX, Hunt The Mouse, Master Brain tại Singapore, SCAPE,... .