Mô tả công việc
- Actively seek out new sales opportunities through networking, identifying new contacts, warm calling and social media.
- Managing all group accommodation queries after contracts have been finalised.
- Taking care of in-house corporate and VIP guests.
- Ensuring all customer requests are responded to promptly and effectively.
Quyền lợi được hưởng
1. Competitive salary
2. Attractive monthly service fee bonus (service charge)
4. Social insurance package is paid at 100% salary
5. 5 working days/ week, 12 annual leave days/year, 1 birthday leave with full pay.
6. Public holiday bonus and Annual company trip
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree or certification in sales, business administration, or related field
- Outstanding customer service skills
- Proven experience and creating proposals
- Excellent English
Yêu cầu hồ sơ
You are welcomed to send your CV Via email: recruitment .at. bayhotelhcm.com
BeLive được thành lập vào năm 2014 với niềm tin rằng video trực tiếp sẽ trở thành phương tiện truyền thông chủ yếu trong thập kỷ tới. Năm 2017, BeLive ra mắt nền tảng di động cùng tên. Nền tảng này nhanh chóng trở nên phổ biến nhờ giải pháp thay thế cho nội dung video trực tiếp với các phân khúc phổ biến như Câu đố trực tiếp và Mua sắm trực tiếp. Nó đã tích lũy được hơn một triệu lượt tải xuống trong vòng chưa đầy 2 năm.
Công ty đã ra mắt BeLive Technology vào đầu năm 2019 sau khi nhận thấy nhu cầu về dịch vụ phát trực tiếp của công ty tăng vọt sau khi họ hợp tác với các doanh nghiệp cùng chí hướng.
BeLive có văn phòng tại Singapore và Việt Nam, cùng một đội ngũ phát triển gồm 100 người.
Khách hàng của chúng tôi: Samsung, Rakuten, L'ore'al Paris, SQUARE ENIX, GCOX, Lazada, CREATIVE LABS, OGX, Hunt The Mouse, Master Brain tại Singapore, SCAPE,... .