Mô tả công việc
- Maintain current Sales’s market and Business and new customer development.
- Follow-up the customer’s orders once placing PO/ production plan/ request shipment schedule/ payment plan/ documents checking.
- Handle customer enquiries as and when required.
- Timely report to General Manager in form of weekly updates about market information, competitor situation, customer situation.
- Responsible for managing overdue customers: Monitoring overdue, urging the payment, handling overdue related issues.
- Follow-up inventory and make sure delivery PO within month, limit long-term inventory (over 3 month).
- Perform other jobs as requested of superiors.
Yêu cầu công việc
-At least 2 years-experience working as Foreign Trade.
- Experience in B2B sales.
-Bachelor Degree, majoring in Economics, Business Administration or relevant field.
-Good at Microsoft Office and good at English communication.
-Chinese communication (prioritize).
-Experienced in paper industry, packaging is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
BeLive được thành lập vào năm 2014 với niềm tin rằng video trực tiếp sẽ trở thành phương tiện truyền thông chủ yếu trong thập kỷ tới. Năm 2017, BeLive ra mắt nền tảng di động cùng tên. Nền tảng này nhanh chóng trở nên phổ biến nhờ giải pháp thay thế cho nội dung video trực tiếp với các phân khúc phổ biến như Câu đố trực tiếp và Mua sắm trực tiếp. Nó đã tích lũy được hơn một triệu lượt tải xuống trong vòng chưa đầy 2 năm.
Công ty đã ra mắt BeLive Technology vào đầu năm 2019 sau khi nhận thấy nhu cầu về dịch vụ phát trực tiếp của công ty tăng vọt sau khi họ hợp tác với các doanh nghiệp cùng chí hướng.
BeLive có văn phòng tại Singapore và Việt Nam, cùng một đội ngũ phát triển gồm 100 người.
Khách hàng của chúng tôi: Samsung, Rakuten, L'ore'al Paris, SQUARE ENIX, GCOX, Lazada, CREATIVE LABS, OGX, Hunt The Mouse, Master Brain tại Singapore, SCAPE,... .