• Generate sales performance reports (daily, weekly, monthly, quarterly, annually)
• Track, monitor and analyze KPIs and propose solutions to address challenge faced.
• Calculate sales incentives according to sales compensation plans and policies, ensuring incentive calculations are done accurately and in a timely manner.
• Monitor & tracking budget for sales activities.
2. Logistics & Supports:
• Support external partners for all process and procedures.
• Carry out communication bulletins on emulation and honoring programs for partners and internally.
• Procurement process & delivery tracking with vendors (Supplier, Courier service ...)
• Send and receive out related correspondence/follow-up...to the Sales team and track the delivery accurately and timely.
• Arrange sales meeting and take meeting minutes.
• Help sales and training team to prepare documents.
• Inventory Reporting & Complete document/daily transactions.
• Support trips & events for sales forces.
3. Contest scheme:
• Propose contest scheme monthly, quarterly, yearly, ad-hoc, ... to push sales.
• Prepare memo for contests.
4. Perform other related duties as assigned/required.Bachelor's degree
3 years' experience related to Sales Support/Sales Admin in Life Insurance companies
Knowledge and experience of Life Insurance products and operations; experience of Bancassurance is preferred.
Professional in Microsoft Office.
Strong interpersonal and communication skill.
Fluent Vietnamese; Good English communication and writing skills;
Focus, discipline, integrity, careful.
High responsibility, high commitment, team spirit
Able to work under tight deadlines and high pressure.
Self-managed, self-motivated.Bonus: 13th salary + KPI Bonus
Healthcare Plan: Family Health Insurance
Paid Leave: 18 days of paid annual leave
BeLive được thành lập vào năm 2014 với niềm tin rằng video trực tiếp sẽ trở thành phương tiện truyền thông chủ yếu trong thập kỷ tới. Năm 2017, BeLive ra mắt nền tảng di động cùng tên. Nền tảng này nhanh chóng trở nên phổ biến nhờ giải pháp thay thế cho nội dung video trực tiếp với các phân khúc phổ biến như Câu đố trực tiếp và Mua sắm trực tiếp. Nó đã tích lũy được hơn một triệu lượt tải xuống trong vòng chưa đầy 2 năm.
Công ty đã ra mắt BeLive Technology vào đầu năm 2019 sau khi nhận thấy nhu cầu về dịch vụ phát trực tiếp của công ty tăng vọt sau khi họ hợp tác với các doanh nghiệp cùng chí hướng.
BeLive có văn phòng tại Singapore và Việt Nam, cùng một đội ngũ phát triển gồm 100 người.
Khách hàng của chúng tôi: Samsung, Rakuten, L'ore'al Paris, SQUARE ENIX, GCOX, Lazada, CREATIVE LABS, OGX, Hunt The Mouse, Master Brain tại Singapore, SCAPE,... .