Chi tiết công việc
- Generates and processes new sales leads as necessary
- Follows up with customers to make sure that they are satisfied with Sotatek’s service
- Provides any necessary data or reports to the sales team
- Arranges appointments with clients and sales team
- Acknowledges customers by responding to emails, texts, and phone calls
- Deals with any customer complaints and resolves the issue as necessary
- Does any necessary administrative work including filing reports or presenting sales team with necessary documents
- Bachelor degree in Economics, Languages or associates degree in relevant field
- Good at Japanese both speaking and listening (N2)
- Proficiency with MS Office
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices
- Excellent communication skills
- Analytical and multitasking skills
- Teamwork and motivational skills
BeLive được thành lập vào năm 2014 với niềm tin rằng video trực tiếp sẽ trở thành phương tiện truyền thông chủ yếu trong thập kỷ tới. Năm 2017, BeLive ra mắt nền tảng di động cùng tên. Nền tảng này nhanh chóng trở nên phổ biến nhờ giải pháp thay thế cho nội dung video trực tiếp với các phân khúc phổ biến như Câu đố trực tiếp và Mua sắm trực tiếp. Nó đã tích lũy được hơn một triệu lượt tải xuống trong vòng chưa đầy 2 năm.
Công ty đã ra mắt BeLive Technology vào đầu năm 2019 sau khi nhận thấy nhu cầu về dịch vụ phát trực tiếp của công ty tăng vọt sau khi họ hợp tác với các doanh nghiệp cùng chí hướng.
BeLive có văn phòng tại Singapore và Việt Nam, cùng một đội ngũ phát triển gồm 100 người.
Khách hàng của chúng tôi: Samsung, Rakuten, L'ore'al Paris, SQUARE ENIX, GCOX, Lazada, CREATIVE LABS, OGX, Hunt The Mouse, Master Brain tại Singapore, SCAPE,... .