Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CQA Engineer - Cu Chi
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
4 - 7 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
BL LEATHERBANK
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
CÔNG TY TNHH BL LEATHERBANK là công ty của Hàn Quốc chuyên sản xuất các mặt hàng ba lô, bóp, ví, túi xách
Thành lập năm 1994 tại Seul Hàn Quốc
Năm 2006: Thành lập xưởng đầu tiên ở TP HCM ( xưởng ví )
Năm 2010: Thành lập xưởng thứ 2 ở TP HCM ( xưởng túi xách )
Năm 2015: Thành lập chi nhánh tại TX Long khánh , Đồng Nai : bao gồm cả 2 xưởng : ví và túi xách
Review BL LEATHERBANK
3.6
7 review
03/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
9 năm rồi vẫn thấy ổn bth , ko áp lực vậy dc rồi (fb)
16/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
Vào làm 6 tháng nhưng chưa đóng bảo hiểm, tổ trưởng quản lý hay ra vẻ (FB)
16/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
Lương, bảo hiểm không rõ ràng, quản lý thường trừ tiền bảo hiểm công nhân (FB)
Những nghề phổ biến tại BL LEATHERBANK
Bạn làm việc tại BL LEATHERBANK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BL LEATHERBANK
Click để đánh giá