Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Junior Quality Assurance Specialist (Customer Service/ Call Center)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
14 - 18 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
25/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
414-420 Cao Thắng, Phường 12 (Quận 10), Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
BL LEATHERBANK
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
CÔNG TY TNHH BL LEATHERBANK là công ty của Hàn Quốc chuyên sản xuất các mặt hàng ba lô, bóp, ví, túi xách
Thành lập năm 1994 tại Seul Hàn Quốc
Năm 2006: Thành lập xưởng đầu tiên ở TP HCM ( xưởng ví )
Năm 2010: Thành lập xưởng thứ 2 ở TP HCM ( xưởng túi xách )
Năm 2015: Thành lập chi nhánh tại TX Long khánh , Đồng Nai : bao gồm cả 2 xưởng : ví và túi xách
Review BL LEATHERBANK
3.6
7 review
03/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
9 năm rồi vẫn thấy ổn bth , ko áp lực vậy dc rồi (fb)
16/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
Vào làm 6 tháng nhưng chưa đóng bảo hiểm, tổ trưởng quản lý hay ra vẻ (FB)
16/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Đồng Nai
Lương, bảo hiểm không rõ ràng, quản lý thường trừ tiền bảo hiểm công nhân (FB)
Những nghề phổ biến tại BL LEATHERBANK
Bạn làm việc tại BL LEATHERBANK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BL LEATHERBANK
Click để đánh giá