Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công ty TNHH Bulsan Beauty là công ty chuyên xuất nhập khẩu và phân phối các sản phẩm mỹ phẩm chính hãng Hàn Quốc
Được thành lập từ năm 2012 tính tới nay đã hoạt động được 8 năm trong ngành công nghiệp mỹ phẩm một ngành hàng đang ngày một quan trọng trong cuộc sống. Mỹ phẩm đến từ xứ sở kim chi luôn được đánh giá rất cao trên thị trường thế giới hàng thập kỉ qua và được nhiều người đặc biệt là giới trẻ Việt Nam săn đón và tin dùng. Thế nên, việc cung cấp những sản phẩm chính hãng, chất lượng tốt luôn là sứ mệnh đặc biệt mà Bulsan Beauty muốn mang lại cho khách hàng.