Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Greeting all clients in a professional manner with a smile and offering tea or coffee as applicable.
- Taking messages for clients as they require: straight onto their phones, via voicemail or written. For messages put onto the message centre or handwritten ensuring a record of messages is kept and a billing slip completed each day.
- Ensuring all relevant forms are set up for new clients and for all clients on your floor the fax account code is programmed for sending faxes out of hours, and the fax is programmed with client name. An original of all forms to be kept on reception in a separate file.
- Ensuring reception is aware of clients’ movements for each day and any instructions throughout the day are communicated to all team members.
- Arranging couriers and taxis, restaurant reservation, hotel accommodation for clients and CEO SUITE management team ensuring that the client’s company name is given as reference and completing billing slips.
- Ensuring that all billing (e.g. for teas and coffees) are filled out immediately and accurately in your time sheet.
- Ensuring all cleaning or handyman issues are written into the appropriate books.
- Ensuring any complaints or compliments are passed to the Manager.
- Taking bookings for the Meeting room, Boardroom and visiting, walk-in clients and ensuring that billing slips are accurately completed at the end of the day including all additional services.
- Notify the Office Assistant of any catering requirements and together arrange all necessary catering. Ensure any additional equipment requested is also put into the room.
- Ordering all stationery on behalf of clients and the centre, taking inventory and tidying stationery cupboard and liaising with clients and the stationery supplier to ensure timely delivery. Ensuring time sheets are accurately completed.
- Ensuring all clients receive an exceptional standard of service at all times.
- Undertaking fire warden and possible first aider duties.
- Ensuring reception is kept tidy at all times and that all lists and forms are kept in an order that can easily be followed by other team members who may be covering your reception. Ensuring anyone covering your reception receives a proper handover.
- Helping out in any other area of the business centre and covering on all other receptions as and when required.
- Closing of Boardroom, Courier, and Incoming/Outgoing Fax Account.
Page 2 of 2
- Checking of restroom accessories supplies (i.e: hand cream, hairspray,…if have) and ensure that arrangements are made to have them replenished regularly. In this case, Office Assistant may be deployed to assist but under your close supervision please.
Yêu Cầu Công Việc
- Fluent English speaking and writing
- College Graduate (Male/Female)
- Good attitude; patience; able to stay long in a company.
- Experience in a service industry/hospitality is an advantage.
- Communication skills; Basic keyboard skills
- Possesses a pleasing personality, team player and flexible
- Secretarial skills is an advantage
WORKING CONDITION:
- Telephone conversation every day.
- Role includes walking around the centre.
- Assist client with some IT functions.
- Working in front of the computer.
- Occasionally might deal with indifferent clients
TARGETS AND ACCOUNTABILITIES:
- Consistently attend to work and arrive on time.
- Work independently and shall always manifest grace under pressure.
- Takes full responsibility and accountability of the action done in the work place.
- Follows policies, rules, regulations and procedure as set by the management.
- Supports CEO SUITEs’ values, objectives and goals.
- At all times observe proper channel of communication.
- Adherence to the CEO SUITEs’ quality standards
CEO SUITE tại Hà Nội, Việt Nam chuyên cung cấp văn phòng với tất cả các dịch vụ tuyệt vời như cho thuê ngắn hạn, dài hạn, văn phòng ảo, không gian làm việc chung, phòng kinh doanh, phòng họp,.. cho các doanh nhân, các công ty có quy mô vừa và nhỏ, và các tập đoàn đa quốc gia,..
‘CÙNG DOANH NGHIỆP CỦA BẠN ĐI TỚI THÀNH CÔNG’
Nổi lên từ những ngày đầy thử thách theo sau khủng hoảng tài chính châu Á năm 1997, công ty chúng tôi đã ngày càng phát triển. Hiện tại, CEO SUITE được công nhận là đơn vị hàng đầu trong ngành, nhờ vào các nhóm chuyên gia tận tâm đã tạo nên đội ngũ nhân viên trải khắp châu Á.
Phần lớn nhân viên là nữ giới, với kinh nghiệm trong ngành dịch vụ trải dài hơn hai thập kỷ cống hiến, ưu tiên số một của chúng tôi luôn là sự quản lý tập trung vào nhu cầu của khách hàng. Hơn hết, mỗi một ngày mới với chúng tôi như một thách thức mới và cơ hội để tối đa hóa sự hài lòng của khách hàng. Chúng tôi đảm bảo luôn mở Trung tâm tại các địa chỉ đắc địa, đầu tư trang thiết bị sang trọng và các công nghệ mới nhất để có thể cung cấp giá trị tốt nhất cho Khách hàng. Tuy nhiên, chúng tôi tin rằng sức mạnh có giá trị nhất của chúng tôi nằm trong việc cung cấp đầy đủ các dịch vụ chất lượng cao.
Mục tiêu của chúng tôi là vượt ra ngoài hoạt động về văn phòng cho thuê và trở thành điểm đến của doanh nghiệp sôi động nhất châu Á: chỉ một địa điểm cho văn phòng, các vấn đề cho doanh nghiệp đã được xử lý. Để đạt được mục tiêu đó, chúng tôi luôn chào đón các đối tác, các ý tưởng sáng tạo mới, sao cho mục tiêu của chúng tôi được nâng cao hơn nữa. Chúng tôi hy vọng rằng đâu đó trên hành trình, bạn cũng sẽ tham gia với chúng tôi như một khách hàng, một thành viên và một đối tác trên hành trình thú vị này.