Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1). Product Manager for both OTC & FMCG
- To identify consumers’ needs, insights & market potential then propose new brands or new products / SKUs / variants or improvements for existing products.
- To set marketing strategies, plans for new brands, products including defining target consumers / audience, product positioning, competing, unique selling points (UPS), pricing, value chain, promotion, communication, distribution, etc…
- To forecast & plan of sales, expenses and return on investment (ROI) for new brands / new products / SKUs / variants.
- To work with manufacturing partners for production, supply chain and inventory replenishment.
- To lead, deploy & coordinate with company internal functions or outsourcing agencies to successfully market the new brands, new products, SKUs, variants.
2). Marketing for current AD owned brands & partners’ brands which AD provides full distribution services
3). Marketing support for the company’s e-commerce channel, re-build & improve websites of AD company.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum of 3 years experiences as a Product Marketing Manager.
- Demonstrated success defining and launching excellent products.
- Background with at least 5 years of experience in OTC / vitamin marketing/ MT/ GT.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Excellent teamwork skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH CNS Amura Precision là Công ty liên doanh giữa Việt Nam và Singapore – Thành viên của Tổng Công ty Công nghiệp Sài Gòn – TNHH Một thành viên.
Chuyên thiết kế và chế tạo các sản phẩm khuôn mẫu, chi tiết cơ khí chính xác cao.
Mã số thuế: 0311978881