Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Cơ Khí Seiki Việt Nam gia công cơ khí, gia công tấm, xử lý và tráng phủ kim loại. Sản xuất các loại tủ điện, tủ nguồn. Với hệ thống máy móc hiện đại, đội ngũ nhân viên tay nghề cao, Seiki Việt Nam là một trong những đơn vị đi đầu trong lĩnh vực gia công cơ khí chính xác theo yêu cầu với các dịch vụ:
◆ Gia công cơ khí chính xác: Bánh răng, chi tiết máy, linh kiện điện tử, phụ tùng máy móc,..
◆ Gia công khuôn mẫu: Khuôn mẫu, khuôn xốp, khuôn đúc, khuôn nhựa, khuôn dập vuốt,..
◆ Gia công đồ gá: Đồ gá tiện, đồ gá hàn, đồ gá lắp ráp, đồ gá kiểm tra, đồ gá phay,..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Uy tín: Cung cấp sản phẩm đúng chất lượng, đạt tiêu chuẩn, đúng hẹn, đúng yêu cầu của quý khách.
- Chuyên nghiệp: Đội ngũ công nhân viên lành nghề, có kinh nghiệm trong lĩnh vực gia công cơ khí, hệ thống xưởng sản xuất rộng lớn, hiện đại.
- Tận tâm: Tư vấn miễn phí mọi thông tin về dịch vụ, đảm bảo đưa ra mức giá hợp lý, với nhiều ưu đãi hấp dẫn.