Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Create, develop, and manage O2O activities (Online to Offline or Offline to Online) and promotions to enhance the customer experience.
- Conduct research and analysis on customer behavior in Omni channel purchase, using data to identify trends and needs and recommend best solutions.
- Monitor and be accountable for KPIs relating to new customer acquisition, cost, revenues, and engagement levels across both online and offline channels.
- Work collaboratively with relevant functional teams to create features for the website/app or new products that improve user experience and conversion rates.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics
- 1-3 years of experience in a similar field, preferable with experience in organizing and implementing O2O activities in retail organizations
- Familiar with E-marketing and Online media
- Excellent interpersonal/communication/negotiation skills
- Optimistic & Business Mindset
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH COMPETITION TEAM TECHNOLOGY (VIETNAM) (CTTV) THUỘC TẬP ĐOÀN FOXCONN-TẬP ĐOÀN HÀNG ĐẦU THẾ GIỚI VỀ SẢN XUẤT CÁC SẢN PHẨM LIÊN QUAN TỚI MÁY TÍNH, CÔNG NGHỆ THÔNGTIN, HÀNG TIÊU DÙNG, LINH KIỆN Ô TÔ, THIẾT BỊ BÁN DẪN VÀ CÔNG NGHỆ BẢO VỆ MÔI TRƯỜNG...