Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công Nghệ Long Khang (tên viết gọn là LK Technology) được thành lập vào năm 2013. Chúng tôi là một nhà cung cấp: Giải pháp chiếu sáng, thiết bị điện, hệ thống quản lý tòa nhà và thành phố thông minh hàng đầu tại Đông Dương.
Sứ mệnh và đam mê không giới hạn của LK Technology là hướng tới sự kết hợp hoàn hảo giữa tính thẩm mỹ bền vững, giải pháp kỹ thuật cao và kết nối thông minh định hướng IoT.
Chúng tôi liên tục cập nhật và hoàn thiện với cam kết luôn đem tới những giải pháp hàng đầu, hiệu quả và phù hợp với ngân sách của Quý khách hàng,
LK Technology đã và đang là đối tác chính thức với các thương hiệu hàng đầu thế giới về giải pháp chiếu sáng và loT như iGuzzini, Osram, Intel, Advantech … trong nhiều năm qua.
LK Technology đã có được những thành tựu phi thường trong quá trình phát triển là nhờ có một đội ngũ nhân viên rất lành nghề, đầy nhiệt huyết, đặc biệt hơn là sự sáng tạo không giới hạn đã, đang và tiếp tục chinh phục mọi thử thách để luôn đưa tới khách hàng những dịch vụ thượng hạng, vượt ngoài sự mong đợi.