Việc làm TPT CO., LTD

Cập nhật 04/05/2024 11:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Công Nghệ Thiên Phúc
Personal Assistant to Maazi’s Director
TPT CO., LTD
6 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.


Responsibilities

1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.

2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.

3.  Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.

4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.

5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.

6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.

7.  Coordinate reports and documentation for  meetings including: internal as well as  meetings with outside partners.

8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.

9. To conduct research/ analysis as directed by the Director

10. To produce reports for the Director as and when required.

11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director

12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of

departmental work plans.

13. Other tasks assigned by the Director.


Qualifications

Fluent English (listening, speaking, reading, writing).

Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields

Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus

At least 2 year experience in similar position.

Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.

Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.

Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).

Excellent computer skills.

Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND



Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lô L2-3, Dự án nhà ở để bán, Tổ 13, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH công nghệ Thiên Phúc ( Viết tắt TPT CO., LTD) được thành lập năm 1999 theo quyết định của Ủy ban Nhân dân và Sở Kế hoạch và Đầu tư Hà Nội với mục tiêu “Phấn đấu trở thành một nhà tiên phong đột phá trong công nghệ hiện đại”.

Trong 10 năm thành lập và phát triển, Thiên Phúc đã khẳng định và trở thành một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong việc đóng góp thiết bị và tích hợp hệ thống cho các dự án, sản phẩm điện tử, điện tử, chống sét, đo lường, viễn thông, Tin học ... và dịch vụ công nghệ cao trong các lĩnh vực an ninh, quốc phòng, truyền thông, y tế và môi trường.

Quá trình phát triển không ngừng của Thiên Phúc đã được chứng minh qua sự lãnh đạo và tầm nhìn của Ban lãnh đạo, sự đóng góp đáng chú ý của các cán bộ cũng như các chuyên gia và kỹ sư giàu kinh nghiệm trong việc tích hợp hệ thống. Chúng tôi đã ngày càng nâng cao uy tín và khả năng của mình trong tâm trí khách hàng, đã tạo ra một thị phần đáng kể trong lĩnh vực kinh doanh của chúng tôi.

Với phương châm “Hợp tác phát triển”, Thiên Phúc luôn hợp tác với các đối tác để mang đến cho khách hàng những sản phẩm mới nhất với chủng loại đa dạng và chất lượng hoàn hảo đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng.

Bạn làm việc tại TPT CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TPT CO., LTD

TPT CO., LTD

Click để đánh giá