Mô tả công việc
- Manage project timelines to ensure timely completion.
- Resolve various issues related to customer user experience.
- Advise and address all customer inquiries before, during, and after the sale.
- Act as a “bridge” between customers and the internal team for organizing meetings and financial planning.
- Collaborate with the team to plan and implement seasonal promotional campaigns to attract customers.
- Perform other professional tasks as required by the Sales Manager.
Yêu cầu công việc
- Age: 24- 35
- Preferred: Experience in Sales or Customer Service in the software field
- Basic proficiency in office software
- Presentation skills (strong ability to articulate issues) and communication skills for working with business clients
- Education: College or university degree
Quyền lợi
- Initiative bonus, campaign bonus
- Unlimited total income (Fixed salary up to 15 million + incentive commitment over 10%)
- Equipped with computer, phone allowance, business trip allowance
- Opportunity to travel
- Enjoy full benefits: Insurance, birthday, holiday bonus, travel, health care, periodic vacation
- Social welfare regimes: Health insurance, social insurance, and unemployment insurance are covered according to the provisions of the labor law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-23 00:00:03
Smartliving với 4 năm hoạt động trong lĩnh vực phân phối và tư vấn giải pháp thiết bị nhà thông minh, chúng tôi chuyên kinh doanh các sản phẩm đến từ Tuya
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2015
Mission
- Chúng tôi sẵn lòng thực hiện các yêu cầu và cuộc gọi điện thoại 24/7 để bạn có thể giải quyết mọi vấn đề bạn cần. Chuyên gia của chúng tôi sẽ có mặt ngay để khắc phục sự cố trong thời gian sớm nhất.