Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Vietnamsmart tên đầy đủ là Công ty TNHH Công nghệ & Thông tin Thông minh Việt Nam. Được tạo ra với sứ mệnh mang những công nghệ giải pháp an ninh kiểm soát an toàn đến cho mọi người. Với đầy đủ các thiết bị an ninh, phần mềm thông minh, dịch vụ lắp đặt sửa chữa và tư vấn 24/7 cho khách hàng.
"THÀNH CÔNG CỦA TÔI - CHÍNH LÀ SỰ HÀI LÒNG CỦA BẠN"
Công ty cung cấp đầy đủ các thiết bị, dịch vụ cho các đơn vị, công ty, doanh nghiệp trên toàn quốc. Với chủ yếu là các thiết bị về giải pháp kiểm soát cửa ra vào, kiểm soát lối vào, kiểm soát an ninh, các hệ thống phần mềm. Các thiết bị đi kèm như máy chấm công, cổng xoay, barrier tự động…v.v.
Sau hơn 10 năm gắn bó và phát triển không ngừng nghỉ, giờ đây Vietnamsmart đã có 1 vị trí nhất định trong lòng nhiều khách hàng. Chúng tôi đã nhận được không ít những lời khen ngợi từ khách hàng. Hay những lời đóng góp ý kiến chân thành với công ty. Vietnamsmart luôn nhận thức và sửa chữa, khắc phục với mong muốn dịch vụ luôn luôn tốt nhất. Phục vụ được nhiều khách hàng hơn nữa. Mang những giá trị thực đến tận tay khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành