Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
Vietnamsmart tên đầy đủ là Công ty TNHH Công nghệ & Thông tin Thông minh Việt Nam. Được tạo ra với sứ mệnh mang những công nghệ giải pháp an ninh kiểm soát an toàn đến cho mọi người. Với đầy đủ các thiết bị an ninh, phần mềm thông minh, dịch vụ lắp đặt sửa chữa và tư vấn 24/7 cho khách hàng.
"THÀNH CÔNG CỦA TÔI - CHÍNH LÀ SỰ HÀI LÒNG CỦA BẠN"
Công ty cung cấp đầy đủ các thiết bị, dịch vụ cho các đơn vị, công ty, doanh nghiệp trên toàn quốc. Với chủ yếu là các thiết bị về giải pháp kiểm soát cửa ra vào, kiểm soát lối vào, kiểm soát an ninh, các hệ thống phần mềm. Các thiết bị đi kèm như máy chấm công, cổng xoay, barrier tự động…v.v.
Sau hơn 10 năm gắn bó và phát triển không ngừng nghỉ, giờ đây Vietnamsmart đã có 1 vị trí nhất định trong lòng nhiều khách hàng. Chúng tôi đã nhận được không ít những lời khen ngợi từ khách hàng. Hay những lời đóng góp ý kiến chân thành với công ty. Vietnamsmart luôn nhận thức và sửa chữa, khắc phục với mong muốn dịch vụ luôn luôn tốt nhất. Phục vụ được nhiều khách hàng hơn nữa. Mang những giá trị thực đến tận tay khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành