Mô tả công việc
Marketing and Growth:
- Develop and implement marketing strategies to enhance brand awareness, drive traffic, track conversion rates, measure performance and prioritize marketing initiatives to achieve the business growth for Vexere’s flight, train, and ferry services.
- Optimize the display of features for these services on the Vexere website and app.
Partner Relationship Management:
- Establish and maintain strong, collaborative relationships with airlines, Vietnam Railways, and ferries. Negotiate mutually beneficial agreements that secure competitive offerings for Vexere’s customers.
- Collaborate with cross-functional teams (product, tech, etc.) to ensure operational activities align with company goals.
Team Management and Operations:
- Manage the daily operations of the customer service and marketing teams, ensuring smooth and efficient functioning.
- Be responsible for hiring, setting KPIs, talent development, performance appraisals, feedback and motivation management for customer service and marketing teams.
- Drive continuous improvement initiatives to enhance operational effectiveness and drive innovation.
- Details discussed in the interview
Yêu cầu công việc
- Minimum 3 years of management experience, preferably experience in flight field
- Experience in Digital Marketing or Product Marketing
- Skills:
- Customer focus and data-driven decision making
- Critical thinking and problem-solving
- Excellent communication and interpersonal skills
- Time management and stakeholder management
- Ability to develop and follow processes
- Strong desire for personal development and ability to support others in their self-development
- Proactive problem-solving mindset and high sense of responsibility
- Good command of English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + KPI-based quarterly bonuses (up to 10 months per year).
- Hybrid Working
- Clear career progression with opportunities for advancement to key positions based on your capabilities.
- Special discounted bus tickets for employees and their families.
- Comprehensive periodic health check-up policies.
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
- 12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
- Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team that shares knowledge and assists each other.
- Training and development opportunities in negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology.
- Other perks to be discussed during the interview.
Công nghệ toàn cầu VMC là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Marketing tại Hà Nội.
Công nghệ trong kỷ nguyên công nghiệp 4.0 đang thay đổi thế giới hàng ngày. Hơn bao giờ hết, công nghệ đang thay đổi cách chúng ta làm việc cùng nhau. Công nghệ giúp chúng ta cộng tác hiệu quả hơn, quản trị thông minh hơn, tìm được khách hàng nhanh hơn, và quan trọng nhất, công nghệ giúp chúng ta đưa ra các quyết định đúng đắn hơn dựa trên dữ liệu.
Chúng tôi tin rằng mỗi doanh nghiệp đều được xây dựng bởi khát vọng cháy bỏng của tất cả mọi người – người sáng lập, người lãnh đạo, nhân viên và bất kỳ ai khác đang hàng ngày kề vai sát cánh để tạo lập nên những giá trị tốt đẹp cho xã hội. Và Base mong muốn Công nghệ sẽ giúp mọi khoảnh khắc chúng ta được làm việc cùng nhau là những niềm vui.
VMC Global được xây dựng với mong muốn giúp mọi người trở nên hạnh phúc hơn. Bạn hạnh phúc hơn vì giờ đây việc cộng tác với đồng nghiệp trở nên dễ dàng. Bạn hạnh phúc hơn vì đã có những công cụ thông minh giúp công việc được giải quyết dễ dàng. Và bạn hạnh phúc hơn vì VMC Global sẽ luôn đồng hành cùng bạn, dù bạn đang gặp bất kỳ khó khăn nào.